  • Data: 2014-09-12 15:55:16
    Temat: Re: Już mam Apple Watch, a Wy?
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    MichaelData(R) <s...@o...com> wrote:
    > Pszemol wydumał(a) w news:lutg3l$17u$1@dont-email.me :
    >
    > Hmm, trzy lata temu zanabyłem sobie W818 (
    > http://detektywistyczny.sklep.pl/opis/4225548/nowocz
    esny-zegarek-z-telefonem-timson-w818.html
    > ) . Całkiem fajny gadget. Do dzisiaj jest dostępny za smieszną kasę. Po
    > tych latach moge powiedzieć że dysponuję sporym doświadczeniem w tej
    > kwestii a współpraca tego telefonu z słuchawką BT (A2DP)daje całkiem
    > fajny komfort działania telefonu. Z lekkim zatem uśmiechem spogladam na
    > tych, co dopiero odkrywają takie uroki zycia ale za zupełnie inna kasę i
    > troche śmiech mnie ogarnia :)

    Rozumiem... I napewno jestes zadowolony skoro taki *drugi* telefon na rece
    jest Ci potrzebny...

    Ale cały dowcip tu polega na tym, że ten przedmiot od Apple w założeniu nie
    miał *zastąpić* smartfonu tylko go *wzbogacić*.

    Z całą pewnością nie potrzebuję drugiego (bardzo uposlodzonego) telefonu na
    ręce do ktorego musze miec osobnego SIMa, inny numer, zdublowana liste
    kontaktow, moze osobny kontrakt/abonament itp, itd...

    Po co? I tak bez smartfona w kieszeni nigdzie sie nie ruszam.

    Apple Watch nie ma zastapic smartfona jakas pół-funkcjonalną namiastką
    telefonu czy w sumie zabawką, bo inaczej W818 nazwac nie mozna, tylko
    wzbogacic bardzo dobry i wydajny smartfon o dodatkową funkcjonalność,
    ktorej sam smartfone w kieszeni nie dawał.