  • Data: 2011-10-26 10:55:09
    Temat: Re: Już jest!
    Od: Mateusz <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeździsz na 3 skuterach ? Twardziel.

    Przyznaję - źle się wyraziłem ;) przed blokiem stoją 3 skutery, ja nie
    jeżdżę w ogóle na tych wynalazkach ;) Ale powiem Ci, że chyba jestem
    jakiś dziwny, bo mając do wyboru rower a tramwaj czy autobus wybieram
    zawsze ten rower. Komunikacji miejskiej ogólnie nie znoszę, bo w zimie
    busy czasami są po prostu niedogrzane (a na rowerze, zawsze mi ciepło i
    jakoś niespecjalnie się nie spocę) i od ludzi tak jedzie jakbym w jakimś
    gettcie mieszkał, zresztą, w inne pory roku jest podobnie.

    Z drugiej strony dziwi mnie fakt, że od kilku lat na parkingu osiedlowym
    jednak przybywa tych aut. Zdarza mi się w nocy wracać i widzę, że jeden
    i drugi trawnik jest zajęty, wszystkie legalne miejsca też i to nie w
    promieniu kilkunastu metrów od bloku tylko praktycznie całe osiedle jest
    zawalone. W cholerę jest napięć, bo kiedyś ktoś powiadomił SM i zrobili
    nalot i pozakładali ludziom blokady, o dziwo nawet tym, którzy tamowali
    wyjazd w jakiś tam sposób... potem mieszkańcy zrobili nalot na
    spółdzielnię. Od tamtego czasu ludzie nie doczekali się ani jednego
    nowego miejsca na parking, za to na pewnych odcinkach przy krawężnikach
    wydano kasę na jakieś kamienie (chyba dolomit), żeby ludzie tam po
    prostu nie mogli stawać. Kiedyś chyba nakręcę filmik w nocy jak to
    wszystko ciekawie wygląda, bo groteska jest porażająca.

    Pozdrawiam,
    Mateusz