  • 1. Data: 2013-01-15 08:20:43
    Temat: Już chyba wiem skąd się biorą opinię o kierowcach BMW
    Od: DoQ <d...@g...com>

  • 2. Data: 2013-01-15 08:21:48
    Od: DoQ <d...@g...com>

    W dniu 2013-01-15 08:20, DoQ pisze:

    i link: http://youtu.be/WZIp4ftTshk
    Za dużo NFS, za mało mózgu. A potem dziwią się że trzeba skrobać z asfaltu..

  • 3. Data: 2013-01-15 08:34:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.01.2013 08:20, DoQ pisze:

    Albo takie coś:

    http://tinyurl.com/afmzhv2

    Na tym skrzyżowaniu w niedzielę jakimś cudem BMW (Z3 chyba) wjechało do
    rowu po przeciwnej stronie Źródlanej niż Błękitna. Jakim cudem - nie mam
    pojęcia.

    Czy wyjeżdżał z Błękitnej, czy jechał od południa Źródlaną... Nie wiem
    (prędzej z Błękitnej), ale oba te kawałki to wyboista droga gruntowa i
    trochę ciężko szybko jechać tam czymś nisko zawieszonym .

  • 4. Data: 2013-01-15 08:45:23
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-01-15 08:21, DoQ pisze:
    > W dniu 2013-01-15 08:20, DoQ pisze:
    >>

    > i link: http://youtu.be/WZIp4ftTshk
    > Za dużo NFS, za mało mózgu. A potem dziwią się że trzeba skrobać z
    > asfaltu..

    psychol

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 5. Data: 2013-01-15 10:38:28
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 1/15/2013 8:34 AM, Andrzej Lawa wrote:
> [...]
    > (prędzej z Błękitnej), ale oba te kawałki to wyboista droga gruntowa i
    > trochę ciężko szybko jechać tam czymś nisko zawieszonym .

    Zakup BMW wiąże się z dużym kilkutygodniowym szokiem, jak oni mogą tak
    nie dbać o bezpieczeństwo - generalnie pojeździć kilka dni (ale dni) i
    się rozumie czemu to wszystko ląduje na słupach.

    Generalnie jest to zupełnie normalne jak ktoś z focusa się przesiadł,
    auto się niby trzyma drogi ale jak puści to leeeeeeci... (ciężko
    opanować). Jakość prowadzenia BMW trzymanego na drodze tylko i przez DSC
    (kierowca nie nadąży), jest dramatycznie gorsza od dobrego FWD ze
    szperą, a perełki zakodowane w sofcie to już absurd (celowe uślizgi,
    absurdalnie reagujące szpery elektroniczne itp...).

    Generalnie silniki dobre, mechanika ok, ale dobranie parametrów
    i oprogramowanie softu absurdalne, software leży

    Pozdrawiam!

  • 6. Data: 2013-01-15 10:54:24
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > psychol

    zajebac to malo...
    zreszta u nas tez byl przyadek paru dresow w tutisowym subaru... pamietacie
    ?
    skonczylo sie chyba nawet wyrokiem.

  • 7. Data: 2013-01-15 11:43:24
    Od: tá´Ź

    DoQ wrote:

    > Za dużo NFS, za mało mózgu. A potem dziwią się że trzeba skrobać z
    > asfaltu..

    Lepszy taki niż przysypiający kierowca Logana, Thalii, TATY lub
    czegokolwiek na czarnych blachach, który nie ogarnia co się wokół niego
    dzieje.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 8. Data: 2013-01-15 11:45:34
    Od: Dman666 <d...@g...com>

    On Tuesday, January 15, 2013 8:45:23 AM UTC+1, megrims wrote:

    > psychol

    Zalezy w jakim kontekscie...sytuacje potencjalnie niebezpieczne, ale panowanie nad
    maszyna ma naprawde dobre.

    --
    Dman-666

  • 9. Data: 2013-01-15 11:47:26
    Od: DoQ <d...@g...com>

    W dniu 2013-01-15 11:43, t? pisze:
    > Lepszy taki niż przysypiający kierowca Logana, Thalii, TATY lub
    > czegokolwiek na czarnych blachach, który nie ogarnia co się wokół niego
    > dzieje.

    A od kiedy to zostałeś wielbicielem niewinnych miejskich stuncików?

    Pozdr.

  • 10. Data: 2013-01-15 11:49:31
    Od: tá´Ź

    DoQ wrote:

    > A od kiedy to zostałeś wielbicielem niewinnych miejskich stuncików?

    To nie stuncik, on po prostu dobrze ogarnia auto.

    --
    ss??q s? ??u??ou??