  • 11. Data: 2013-01-15 11:54:11
    Temat: Re: Już chyba wiem skąd się biorą opinię o kierowcach BMW
    Od: DoQ <d...@g...com>

    W dniu 2013-01-15 11:49, t? pisze:
    > To nie stuncik, on po prostu dobrze ogarnia auto.

    I co w związku z tym?
    Podobnie jak niejaki motocyklista Ghostrider którego jakoś umiałeś
    skrytykować. Trollujesz albo hipokrytą jesteś...

    Pozdr.

  • 12. Data: 2013-01-15 12:09:41
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "DoQ" napisał w wiadomości
    >i link: http://youtu.be/WZIp4ftTshk
    >Za dużo NFS, za mało mózgu. A potem dziwią się że trzeba skrobać z
    >asfaltu..

    Bez przesady - milosnicy driftingu sa wszedzie, milosnicy szybkiej
    jazdy tez, glupi takze - i nie trzeba miec do tego BMW.

    A ten ... widam ma opanowane, 8 minut i zadnej awarii. A styl ... oj
    tam, duzo od russian driving style nie odbiega :-)

    J.

  • 13. Data: 2013-01-15 12:11:04
    Od: Franc <s...@w...pl>

    Dnia Tue, 15 Jan 2013 08:21:48 +0100, DoQ napisał(a):

    > W dniu 2013-01-15 08:20, DoQ pisze:
    >>

    > i link: http://youtu.be/WZIp4ftTshk
    > Za dużo NFS, za mało mózgu. A potem dziwią się że trzeba skrobać z asfaltu..

    Z asfaltu to trzeba najczęsciej niestety skrobać pieszych, których taki
    ścigant wprasował - bo coś mu nie poszło.

    Zobacz, że na poczatku widać jak jeden przechodzień ucieka w podskokach, bo
    jedzie "czornyj bumer"...

    --
    Franc

  • 14. Data: 2013-01-15 12:11:59
    Od: tá´Ź

    DoQ wrote:

    > I co w związku z tym?
    > Podobnie jak niejaki motocyklista Ghostrider którego jakoś umiałeś

    Ghostrider jechał "trochę" szybciej. Ten jedzie jak wielu z nas, tylko
    przy okazji jara gumę dla zabawy. Co w tym strasznego?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 15. Data: 2013-01-15 12:12:02
    Od: DoQ <d...@g...com>

    W dniu 2013-01-15 12:09, J.F pisze:
> [...]
    > A ten ... widam ma opanowane, 8 minut i zadnej awarii. A styl ... oj
    > tam, duzo od russian driving style nie odbiega :-)

    No ma, do czasu jak się nie odbije i nie wyląduje na chodniku albo drzewie.

    Pozdr.

  • 16. Data: 2013-01-15 12:14:21
    Od: DoQ <d...@g...com>

    W dniu 2013-01-15 12:11, Franc pisze:
> [...]
    > ścigant wprasował - bo coś mu nie poszło.
    > Zobacz, że na poczatku widać jak jeden przechodzień ucieka w podskokach, bo

    Ano. W takich warunkach o błąd nietrudno, szczególnie jak zahaczy o inny
    samochód.
    Tak czy inaczej popisał się, był najszybszy i prześcignął wszystkich ...
    którzy się z nim nie ścigali.

    Pozdr.

  • 17. Data: 2013-01-15 12:14:39
    Od: DoQ <d...@g...com>

    W dniu 2013-01-15 12:11, t? pisze:
    > Ghostrider jechał "trochę" szybciej. Ten jedzie jak wielu z nas, tylko
    > przy okazji jara gumę dla zabawy. Co w tym strasznego?

    Jednak trollujesz.

  • 18. Data: 2013-01-15 12:24:06
    Od: tá´Ź

    DoQ wrote:

    > Jednak trollujesz.

    To, że Ty ewidentnie trollujesz, nie musi oznaczać, że każdy trolluje.
    Nie mam prawa do własnej opinii?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 19. Data: 2013-01-15 15:13:52
    Od: DoQ <d...@g...com>

    W dniu 2013-01-15 12:24, t? pisze:
    > To, że Ty ewidentnie trollujesz, nie musi oznaczać, że każdy trolluje.
    > Nie mam prawa do własnej opinii?

    Jak ktoś usprawiedliwia umiejętnościami tego typu zachowania w takich
    miejscach to zwyczajnie trolluje swoją "opinią".

    Pozdr.

  • 20. Data: 2013-01-15 15:16:37
    Od: tá´Ź

    DoQ wrote:

    > Jak ktoś usprawiedliwia umiejętnościami tego typu zachowania w takich
    > miejscach to zwyczajnie trolluje swoją "opinią".

    Dlaczego? Wjechał w kogoś?

    --
    ss??q s? ??u??ou??