-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!eu.feeder.erje.net
!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!mx04.eternal-september.org!
.POSTED!not-for-mail
From: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Już chyba wiem skąd się biorą opinię o kierowcach BMW
Date: Wed, 16 Jan 2013 19:58:37 +0100
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 23
Message-ID: <kd6t8q$qld$1@dont-email.me>
References: <kd30dc$baj$1@mx1.internetia.pl> <50f50695$1@news.home.net.pl>
<50f52395$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
<50f59090$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
<50f5b180$0$26683$65785112@news.neostrada.pl>
<kd4ki7$dce$1@news.dialog.net.pl>
<50f6045b$0$1230$65785112@news.neostrada.pl> <kd5mrl$oo6$1@dont-email.me>
<50f66e89$0$1294$65785112@news.neostrada.pl>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Wed, 16 Jan 2013 18:58:34 +0000 (UTC)
Injection-Info: mx04.eternal-september.org;
posting-host="d6e1a245dbd9f0a78cfed8cead516714";
logging-data="27309";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX1/4Ce3fyeyd3VQECmwq+OOp"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130107
Thunderbird/17.0.2
In-Reply-To: <50f66e89$0$1294$65785112@news.neostrada.pl>
Cancel-Lock: sha1:5289RY7lzdvdHPHAxZIQ4ghWkRc=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2479749
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-01-16 10:10, _Michał pisze:
> Jak podjadę do mechanika to się podłączy, dużo bardziej mi się wydaje ze
> to są dziwne pomysły programistów w BMW.
>
masz rację - wydaje ci się :)
> tam są wkodowane algorytmy ala wyjście z zakrętu z piskiem (niezależnie
> od trybu), rzucić tyłem na wyjeździe z ronda (kontrolowane przez trakcję
> w 100%),
raczej ciężkie do zrobienia, bo tak jak w skodzie wycina obroty, ale
dokładnie tak mi się działo przy padniętym lewym tylnym czujniku
(sporadyczne uszkodzenie, kontrolka abs się nie świeciła, a mogłem przy
włączonym ASC lecieć bokiem na suchym asfalcie). Prawy tylny czujnik
padł w inny sposób - na stałe zaświeciły się kontrolki ab i asc.
Mimo wszystko polecam kupić interface, przy pierwszym podłączeniu w
serwisie się zwróci (bo po co na wymianę czujnika abs jechać do serwisu
jak to 5 minut roboty)
--
Pozdrawiam
Lukasz
Następne wpisy z tego wątku
- 16.01.13 21:28 Rabbit McCroolick
- 16.01.13 21:48 Tomasz Pyra
- 17.01.13 01:51 _Michał
- 19.01.13 00:05 DoQ
- 21.01.13 23:49 Tomasz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
Najnowsze wątki
- 2025-03-08 Cięcie wysokich tui
- 2025-03-08 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Konsultant wewnętrzny <=
- 2025-03-08 Prawo "gminne"
- 2025-03-08 Warszawa => Senior Recruiter <=
- 2025-03-08 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-08 Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- 2025-03-07 AION przejety
- 2025-03-07 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-07 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS