eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJuż chyba wiem skąd się biorą opinię o kierowcach BMWRe: Już chyba wiem skąd się biorą opinię o kierowcach BMW
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!feed.xsnews.nl!border-2.ams.xs
    news.nl!feeder3.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.242.MISMATCH!nx0
    1.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.n
    eostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mai
    l
    Date: Wed, 16 Jan 2013 10:10:33 +0100
    From: _Michał <m...@g...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/17.0 Thunderbird/17.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Już chyba wiem skąd się biorą opinię o kierowcach BMW
    References: <kd30dc$baj$1@mx1.internetia.pl> <50f50695$1@news.home.net.pl>
    <50f52395$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
    <50f59090$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
    <50f5b180$0$26683$65785112@news.neostrada.pl>
    <kd4ki7$dce$1@news.dialog.net.pl>
    <50f6045b$0$1230$65785112@news.neostrada.pl> <kd5mrl$oo6$1@dont-email.me>
    In-Reply-To: <kd5mrl$oo6$1@dont-email.me>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 33
    Message-ID: <50f66e89$0$1294$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: nat1-115.ghnet.pl
    X-Trace: 1358327434 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1294 91.150.220.115:56622
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2479679
    [ ukryj nagłówki ]

    >> Auto sobie średnio radzi w sytuacji kiedy ma po jednej stronie lód
    >> a po drugiej asfalt, DSC redukuje moc i dziobie i ok działa. Ale czasami
    >> "depnie gazu" (tak z raz na 500...800x),
    >
    > podłączałeś się kompem? obstawiam padnięty czujnik ABS
    >
    >
    > po czym przyhamuje
    >> ślizgające się koło co powoduje potężnego kopa (ala jak by ktoś w dupę
    >> wjechał) na koło z przyczepnością (rozkręcone v12 i brak szpery) i
    >> zazwyczaj zrobi to kilka razy w 0.4sek - potem już wie że coś nie tak i
    >> zdejmuje gaz, tylko że już tył leci bokiem (jak refleksu zabrakło na
    >> kontrę). Dzieje się to tylko na prostej kierownicy na prostej drodze
    >> i baaaaardzo rzadko, po prostu jak trzymasz trochę za dużo gazu to rzuci
    >> tyłem, samo - nagle i konkretnie, w którąś ze stron, co 2 miesiące ;)
    >
    > sporadyczny błąd z absu - kup sobie interfejs (kilkadziesiąt zł
    > kosztuje) i sprawdź
    >

    Jak podjadę do mechanika to się podłączy, dużo bardziej mi się wydaje ze
    to są dziwne pomysły programistów w BMW.

    tam są wkodowane algorytmy ala wyjście z zakrętu z piskiem (niezależnie
    od trybu), rzucić tyłem na wyjeździe z ronda (kontrolowane przez trakcję
    w 100%), albo palić gumę (oba koła = komp wchodzi) przy depnięciu do
    końca na kilka chwil (jak by trakcja chciała to by zdążyła przyhamować,
    specjalnie tak to napisali) - i bardziej mi się wydaje
    że auto "chciało" 0.5 sek "popalić gumy" a potem weszło z interwencją
    jak by było sucho i asfalt, a potem to już się robi za późno.

    Wszystkie dziwności magicznie przechodzą przy ~80km/h+

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: