  • 1. Data: 2012-01-15 13:56:26
    Temat: Joystick
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Czy istnieje jeszcze na rynku cos takiego jak joystick analogowy do PC ?

    W pewnym momencie bylo to bardzo tanie, ale zapomnialem kupic :-)

    Teraz juz chyba gameporta nie ma, a z usb to albo jakies kierownice czy
    centrum sterowania statkiem kosmicznym w ambitnej cenie, albo jakies
    gamepady, gdzie mam watpliwosci - analogowe to czy dwustanowe ?

    J.

  • 2. Data: 2012-01-15 14:02:17
    Temat: Re: Joystick
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2012-01-15 14:56, J.F. wrote:
    > gamepady, gdzie mam watpliwosci - analogowe to czy dwustanowe ?

    Analogowe. Czasem 2x po dwie osie. Oczywiście najtańszy szajs za pare zł
    nie ma w ogóle osi analogowych.

  • 3. Data: 2012-01-15 16:54:05
    Od: Artur Stachura <k...@p...onet.eu>

    On Sun, 15 Jan 2012 14:56:26 +0100, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > centrum sterowania statkiem kosmicznym w ambitnej cenie, albo jakies
    > gamepady, gdzie mam watpliwosci - analogowe to czy dwustanowe ?

    Czasem na giełdzie staroci "importowanych" z niemieckich wystawek widuję.
    Nawet porządne, (np. Logitech Wingman) za 10-15 zł.

    --
    Artur Stachura

  • 4. Data: 2012-01-16 17:18:57
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 15.01.2012 14:56, schrieb J.F.:

> [...]
    > centrum sterowania statkiem kosmicznym w ambitnej cenie, albo jakies
    > gamepady, gdzie mam watpliwosci - analogowe to czy dwustanowe ?

    hehe, są do kupienia nawet nowe, ale płacić za nie nie będziesz chciał.
    Mam takowy, kosztował chyba 700EUR (za sztukę, nie kontener ;-)).
    Manipulator analogowy do żurawi i innych wyrzutni rakiet.

    Waldek

  • 5. Data: 2012-01-18 13:42:05
    Od: "adamschodowy" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@z...fu-berlin.de> napisał w
    wiadomości news:9nj4g3F34cU6@mid.uni-berlin.de...

    > hehe, są do kupienia nawet nowe, ale płacić za nie nie będziesz chciał.
    > Mam takowy, kosztował chyba 700EUR (za sztukę, nie kontener ;-)).
    > Manipulator analogowy do żurawi i innych wyrzutni rakiet.

    za 30 pln można nabyć jakąś zabawkę sterowaną podczerwienią a z nią
    manipulatorek z dwoma joystickami - lewy jedna oś, prawy 2 osie. W środku
    potencjometry 500R