  • Data: 2012-07-17 14:49:18
    Temat: Re: Jet Force Kopnik i Licznik Cyfrowy
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Alez sie wijesz i wymyslasz ciagle nowe definicje, widze dla Ciebie
    > przyszlosc w machinie urzedniczej ułe.

    Tak, naturalnie, ja się wiję. Podałem dwie definicje - encyklopedyczną i
    prawną.

    > Czyli podzial motorower - motocykl jest podzialem sztucznym.

    Tak w teorii (prawnej), jak i w praktyce, bo mało kto zostawia blokady,
    których ściągnięcie powoduje, że również z prawnego punktu widzenia mamy
    już do czynienia z motocyklem.

    > Urzedniczym. Natomiast podzial motocykl - skuter jest podzialem
    > naturalnym.

    Bzdura. Istnieje hierarchia (systematyka): rodzaj, typ, podtyp.
    Podział naturalny występuje typach i podtypach: szosowy, turystyczny,
    terenowy, trialowy itd. W przypadku skutera mamy np.:
    motocykl/skuter/miejski. Przypomnę, że mówimy o podziale naturalnym.

    > Swoja droga to musisz miec zajebiste kompleksy ze z takim
    > zacietrzewieniem reagujesz na nazwanie skutera skuterem, a nie
    > motocyklem.

    Nie mam żadnych kompleksów i nic przeciwko nazywania rzeczy po imieniu.
    "Zacietrzewienie" (uzupełnione ignorancją) pokazał Magic:
    > Więc pisz na skutery.net, to jest grupa dyskusyjna dotycząca MOTOCYKLI.

    Może on ma kompleksy, kryzys wieku przemijania, niedobór testosteronu?
    Już nieistotne, bo chyba wszystko jasne?

    A skuter jest dla mnie idealny do jazdy po Krakowie (dojeżdżania na
    uczelnię). I nie wstydzę się nim jeździć, bo nie wygląda jak sedes na
    kołach: http://kut.as/f15-jpg

    --
    ? $heikh el $hah