  • Data: 2012-07-17 14:07:39
    Temat: Re: Jet Force Kopnik i Licznik Cyfrowy
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-07-17 13:56, $heikh el $hah pisze:

    > 1) motorower [łac.-ang.], pojazd jednośladowy stanowiący najprostszy
    > rodzaj MOTOCYKLA z silnikiem spalinowym o niewielkiej pojemności
    > skokowej (zwykle ok. 50 cm3)

    Alez sie wijesz i wymyslasz ciagle nowe definicje, widze dla Ciebie
    przyszlosc w machinie urzedniczej ułe.

    > 2) motorower - pojazd jednośladowy lub dwuśladowy zaopatrzony w silnik
    > spalinowy o pojemności skokowej nieprzekraczającej 50 cm3, którego
    > konstrukcja ogranicza prędkość jazdy do 45 km/h
    > - http://www.lex.pl/du-akt/-/akt/dz-u-05-108-908

    Czyli podzial motorower - motocykl jest podzialem sztucznym.
    Urzedniczym. Natomiast podzial motocykl - skuter jest podzialem
    naturalnym. Tak jak sztuczne jest oddzielanie ludzi od ssakow, ale
    naturalne ssakow od ptakow. O ile podzial urzedniczy motorower -
    motocykl ma sens bo da sie dzieki temu np dopuscic malolatow do
    jezdzenia nimi, czy pozwolic doroslym by jezdzili nimi bez PJ. O tyle
    rozpisywanie sie w przepisach oddzielnie o skuterach i motocyklach jest
    bezcelowe. Rzuca sie je do jednego wora ze wzgl na pojemnosc/moc/V-max.
    Pisalem juz ze papier wszystko przyjmie ? :)
    Swoja droga to musisz miec zajebiste kompleksy ze z takim
    zacietrzewieniem reagujesz na nazwanie skutera skuterem, a nie
    motocyklem. Osobiscie tego zupelnie nie rozumiem, nawet rozwazam zakup
    skutera jak mi sie uda sprzedac motocykle.

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/show?id=M3278128