  • Data: 2012-07-17 18:29:41
    Temat: Re: Jet Force Kopnik i Licznik Cyfrowy
    Od: Sir Piernik <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    $heikh el $hah pisze:
    ...>8
    > "Sarkazm jest ucieczką dla przegranych. Sarkazmem przegrani próbują
    > sprowadzić zwycięzców do swojego poziomu." //Mała Miss (2005)

    Pierwszy raz widze by tak ktos, z wlasnej woli wylozyl sie do gory
    brzuszkiem i z lapkami w powietrzu :)
    Podziwiam, pelen szacunek - "poddaje sie ale tylko inteligentni to
    zrozumieja a oni juz i tak wiedzieli wczesniej ze nie mam racji" :)

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betvelwe

    PS. Mam nadzieje ze, podobnie jak kazdy skuterman odczuwasz frajde
    sciskajac bak kolanami. Jak kazdy prawdziwy motocyklista :)