  • Data: 2012-07-17 10:43:48
    Temat: Re: Jet Force Kopnik i Licznik Cyfrowy
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-07-17 09:06, AZ pisze:

    > Tak, tak. Jest motocyklem. Poczules sie lepiej?

    Dlaczego uważasz, że powinienem? Ja z długości swojego zaganiacza jestem
    zadowolony, a przynajmniej nie mam kompleksów na jego tle, bo to typowy
    Europejczyk.
    Ale ciekaw jestem, czym jest dla ciebie Peugeot JetForce 125 Compressor.
    Jeśli też nie jest motocyklem, to by chyba znaczyło, że ty masz MOTOCYKL
    tylko w teorii, a w praktyce jest to dla ciebie tylko przedłużenie
    krótkiego chujka.

    PS - Wy tu nigdy nie luzujecie linek, co? Smutno to wygląda, nawet na
    tle Sikacza. :)

    --
    ? $heikh el $hah