  • Data: 2020-04-19 15:59:58
    Temat: Re: Jeszcze większe pijebańce?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik RadoslawF r...@g...com ...

    > Przypomnę, konkretnie nazwałem głoszona przez ciebie teorię.
    > Bardzo ci się to nie spodobało. :-)

    Musiało być jednak mało konkretnie albo ogólnie mało mnie to obeszło bo
    nie pamietam ;-D
    Mam jednak wrazenie ze obserwujac kilka twoich rozmow rowniez z innymi
    osobami wszystkie koncza sie tak samo - poziom sie obniza i robi sie
    jakos tak nieprzyjemnie...

    > Pozamykali na sobotę i niedzielę w dodatku z zaskoczenia.
    > To tak żebyś miał dobre porównanie.

    Ale mnie juz sama proba relatywizowania poprzez porownanie do Turcji
    irytuje.

    > Formą manipulacji jest krytyka przedpiscy do której potem nie
    > chcesz się przyznać.

    Nie napisałem ze nie było krytyki.
    Napisałem ze w najlepszym razie była niewielka, imo jak najbardziej w
    ramach dozwolonej w zakresie rozmowy.
    Krytyka pogladu, nie rozmowcy.
    Czymze byłaby rozmowa jeżeli nie wymiana krytycznych pogladów?
    Wiec moze zamiast odbierania argumentów ad personam - odnies sie
    merytorycznie do takiego sposobu argumentacji?
    Czy dla ciebie rzeczywiscie odzywka "a u was bija murzynów" uspokaja i
    poprawia ci humor?

    > Ale powstrzymać się nie potrafisz. ;-P

    Bo ja tego nie robię po to zeby jakas korzysc osiągnać.
    Wiec kwestia wartosci jest drugorzedna.
    A niech inni tez maja szanse wyrobienia sobie własnego zdania.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire