  • 11. Data: 2009-04-13 10:19:51
    Temat: Re: Jak oglądać legalnie tylko 1 kanał a nie pakiet który mnie nie interesuje i kosztuje.
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    On 13 Kwi, 10:43, koks23 <m...@w...pl> wrote:
    > Rozmowy z nadawcami nic nie daly, powiedzieli ze nie ma takiej opcji.

    Etam, jak zapłacisz odpowiednio dużo to będziesz miał.
    Takie BBC to bodjaże 125k miesięcznie. Oczywiście euro. O ile pamiętam
    cena jest za wszystko co nadają (ale dawno się tym już nie zajmuję).
    Myślę że ze stówkę będziesz miał kanal jaki chcesz. Kto bogatemu
    zabroni?

    --
    ZZ@private

  • 12. Data: 2009-04-13 12:21:30
    Temat: Re: Jeszcze się taki nie narodził co by wszystkim dogodził.
    Od: "Wilczak" <w...@p...onet.pl>

    > Głupstwa Waści pleciesz....jaki to problem na np. "ICA w Cyfrze"
    > umieścić cały wykaz kanałów/programów z "kwadracikami do ptaszkowania" i
    > ceną przy każdym z nich....każdy z nas wybrałby sobie to co go
    > interesuje !
    >
    > axel
    Widocznie jest problem skoro tego jeszcze nie zrobili, choćby ekonomiczny.
    Jakby tak ptaszkowali mózgiem jak Ty ptaszkujesz to by z torbami poszli.

  • 13. Data: 2009-04-13 14:43:06
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2009-04-13 14:21, Wilczak napisal (a):
    > Jakby tak ptaszkowali mózgiem jak Ty ptaszkujesz to by z torbami poszli.

    Być może mama ci nie tego nie mówiła, ale takie chamskie odzywki są
    objawem prostactwa i braku inteligencji. Internet to nie szambo.

  • 14. Data: 2009-04-14 07:35:28
    Od: Kell a <k...@n...com>

    "Wilczak" <w...@p...onet.pl> napisał(a):

    >Widocznie jest problem skoro tego jeszcze nie zrobili, choćby ekonomiczny.

    samochodu jezdzacego na wodor tez nie zrobili
    bo nie widac takich na ulicach

  • 15. Data: 2009-04-14 08:34:33
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > Kiedyś za dawnych czasów można było kupić konkretne karty do
    > interesującego programu.

    Kiedy i na jakie programy?

    > Oczywiście cała sytuacja jest dla mnie absurdalna.

    Czyżby?

  • 16. Data: 2009-04-14 10:39:55
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    Witaj.

    On Tue, 14 Apr 2009, Robert_J wrote:

    | Kiedy i na jakie programy?

    Przypominam sobie jeden przyklad:
    BBC Prime - ladnych kilkanascie lat temu.

    Teraz chyba tylko pakiety:
    http://hollex.pl/index.php?page=spis&kat=17

    Ale czesto monotematyczne.
    Dominuja: kobiety, sport(=wino?) i spiew.

    jp