  • From: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Jeszcze raz o studiowaniu [OT]
    Date: Thu, 07 May 2009 11:28:53 +0200

    Sawik napisal(a):

    >Uzasadnij :>
    >
    >Z lokalnego, poznanskiego, podworka moge wymienic:
    >- Mikronika (http://www.mikronika.pl)
    >- Activis (http://www.activis.pl)
    >- Kimball (tylko produkcja)

    Spojrzawszy z punktu widzenia rachunku prawdopodobienstwa, podobnych
    firm musi byc w calym kraju ze 30 razy wiecej, nie?

    >Ktos zna jeszcze jakies? Jak jest w innych miastach? Z duzych firm w
    >regionie kojarze jeszcze ADB w Zielonej Gorze.

    W ogole to, jak mi sie zdaje, same warunki zostaly okreslone przez
    kolege Dybkowskiego mocno nieszczesliwie. No bo co jesli stosuje sie
    AVR-y, ale tylko jako dodatek do Cyclonow Altery? Albo jesli pracuje
    sie w firmie projektujacej dekodery telewizji satelitarnej, a ich
    produkcja odbywa sie w Chinach czy Korei. Albo sie pracuje w odziale
    firmy niemieckiej - w PL robi sie wiekszosc projektow i spora czesc
    produkcji, itd.
    Nie wiem jak jest z firmami samochodowymi w PL - one konsumuja duzo
    podzepolow elektronicznych, ale ile projektow robia zespoly w PL?

    A produkcja alarmow w PL to juz chyba w sporym stopniu zanikla?

    --
    Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla