  • Data: 2020-07-03 16:57:41
    Temat: Re: Jeszcze o elektrycznych
    Od: RadoslawF <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    >>>> https://kopalniawiedzy.pl/energia-wegiel-elektrownia
    -weglowa-energia-odnawialna-cena-oszczednosci-odnawi
    alne-zrodla-energii,32280

    > Dwóch narzekaczy się zebrało. Co, nie stać was na własną analizę? Ale
    > ponarzekać to zawsze zdołacie. No, dalej, zaproponujcie własny obraz
    > docelowej energetyki.

    Ale ja już prezentowałem analizę, tylko fanboje skrzętnie ją pomijają.
    Załóżmy że potrzeba nam 1MW mocy.
    Można zbudować elektrownie węglowa lub gazowa na ten 1MW lub
    pójść w tzw. ekologię i postawić wiatraków na 2MW plus przepompownie
    lub elektrownie słoneczną na 3MW i przepompownie.
    Teraz sobie policz co będzie tańsze.

    A niektórzy fachowcy liczą że dla 1MW mocy wiatraki muszą mieć
    3MW a elektrownia słoneczna w naszym regionie 5MW.
    I kto wie czy nie mają racji?