  • Data: 2020-06-29 18:50:43
    Temat: Re: Jeszcze o elektrycznych
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pieprzysz. Przy 100% OZE+jądrówki pojecie sprawności cieplnej traci
    > sens.
    to zdanie jest prawdziwe, nic nie wnosi do dyskusji. jak dyskusja ze mną
    Cię męczy - nie odpisuj, o to samo prosiłem uprzejmie Myjka. jak
    odpisujesz to odnieś się do tego co ja piszę.

    > OZE jest dotowany, ale po
    > wybudowaniu i uruchomieniu potrzebnej infrastruktury ta potrzeba
    > zniknie.
    piszemy o autach 2020 roku

    > Spoko, jesteś czarnowidzem. Po opanowaniu kryzysu klimatycznego
    > przyjdzie kolej
    piszemy o autach elekrycznych w 2020 roku

    > Że co? Niby dlaczego mam pytać? Wystarczy zajrzeć na giełdę. I co ma
    > cena ropy do konieczności przejścia na OZE? Niech by nawet była darmo i
    > tak OZE jest koniecznością.
    Bardzo dobrze podsumowałeś to co nas różni.
    zgadzamy się (jak sądzę):
    1. OZE jest przyszłością
    2. samochody elektryczne są przyszłością
    teraz mi napisz gdzie się nie zgadzamy
    3. w 2020 roku auto elektryczne ładowane prądem z węgla nie jest ekologiczne
    4. w 2020 roku,koszt zakupu i używania elektryka, jest wyższy niż
    podobnego auta z założeniem że wyrzucamy akcyzę z paliwa. (albo liczymy
    że został stworzony fabrycznie do jazdy na LPG

    ja podtrzymuję swoje poprzednie zdanie. w 2020 roku, auta elektryczne
    mają nie wiele wspólnego z ekologią (choć są wyjątki). przeczytaj co
    napisałem 26.06.2020, 10:26.

    ToMasz

    ps
    > Jak chcesz liczyć sprawność cieplną wiatraka?
    zapytałeś mnie
    > Przecież on nic nie spala.
    jasne
    > Nie umiesz sobie wyobrazić kiku rzeczy na raz
    ale doszedłeś do tego na podstawie 3 linijek wyżej? Stosujesz zagrania
    socjotechniczne celowo czy przypadkiem?
    > Za to energia z
    > węgla jest dotowana, przynajmniej w Polsce.
    czyli jazda elektrykiem będzie droższa. strzał w stopę