    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jeszcze o elektrycznych
    Date: Mon, 29 Jun 2020 08:42:52 +0200

    W dniu 27.06.2020 o 12:51, Myjk pisze:
    > Sat, 27 Jun 2020 03:46:27 -0700 (PDT), WS

    > No toć właśnie o to chodzi że on chciał zwykłe rozruchowe pakować do EVa.
    nie rozruchowe, tylko z jachtów. a teraz pomyśl jaka różnica?
    Mamy dyskusję o problemach z użytkowaniem nowoczesnych elektryków, a Ty
    przywołujesz coś co miało miejsce 5 lat temu i dotyczyło jak najtańszej,
    samodzielnej lub małoseryjnej przeróbki starego auta na elektryka z
    zasięgiem 10km, aby zastąpić autobus.

    > O tym dyskutuj z tomaszkiem. Ja uważam że obecne wartości akumulatorów EV
    > są absolutnie wystarczające dla WIĘKSZOŚCI społeczeństwa, a same samochody
    > są znacznie zdrowsze dla ludzi (i środowiska) niż spaliniaki.
    > jak uzasadnisz "zdrowsze" dla środowiska EV vs LPG?
    zdrowsze dla ludzi jest podróżowanie na krótkie dystanse rowerem, na
    dłuższe się nie da wiec samochodem. na krótszych dystansach pojazdy
    elektryczne wożą niepotrzebne akumulatory, na dłuższych pojemności
    akukumulatorów brakuje.
    I na koniec, jak większość społeczeństwa ma je ładować?

    ToMasz