  • Data: 2012-11-05 21:43:40
    Temat: Re: Jestem wróżką...
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:5098217b$0$26694$65785112@news.neostrada.pl...

    > Skoro nie wiesz, to skąd poniższe "retoryczne" pytanie?

    kiedy pytanie staje sie retorycznym, a kiedy jeszcze nim nie jest? ;-)

    > Motylińskiego zapytaj, albo Cavallino dla przykładu.

    Wole nie ;)

    > Osobiście uważam, że same jednostkowe akcje niczego nie wnoszą,
    > jedynie generują koszty.

    może masz i racje, ja jednak "wróżkuje", ze gdyby akcji nie było, to na
    pl.pregierz pojawiłyby sie posty 'policja nic nie robi'..

    > Napiszę wprost - w moim mniemaniu policja jednak
    > zbyt rzadko reaguje na różne debilne zachowania kierowców
    > w normalnym ruchu.

    jestem podobnego zdania.
    Jest wiele miejsc, gdzie należałoby wprowadzić porządek i nikt sie tam nie
    pojawia, z resztą co tu mówić o jakiś specjalnych miejscach - jak dla
    przykładu nigdy jeszcze nie widziałem policji choćby zwracającej uwagi na
    niewłaściwe/niewłasciwie działające oświetlenie tudzież złe jego używanie...
    niestety łatwiej i bardziej dochodowo jest łapać 'laserową dzidą"..

    Wracając jednak do akcji - uważam tutaj, ze zwiększona ilość
    pojazdów/pieszych zwłaszcza w niektóych miejscach trasach generuje
    zwiększony odsetek debili i niedzielnych kierowców, któych niestety trzeba
    temperować, choćby samą obecnością... stąd wg mnie tego typu akcje.

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N