    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Jestem pelen podziwu
    Date: 03 Jan 2013 19:26:26 GMT

    Pan DJ napisał:

    > Szkoda że w programach TV nikt tego nie ułatwia, ba nawet nie umożliwia.

    Na ten temat nie mam zdania i w ogóle nie jestem problemem zainteresowany.

    > Były kiedyś jakieś próby wdrożenia mechanizmów pozwalających pominąć
    > reklamy, ale firma która sprzedawała urządzenia była targana procesami
    > sądowymi. O utratę zysków.

    Były nawet próby urzędowego nakazania stacjom nadawania sygnału
    rozrózniającego główny program od reklam.

    > To są świadomi, i umiejący to wykonać.
    > Jest też grupa, która nie umie wykonać, nie wie "że tak można", nie wie
    > jak, ani czym. I poruszanie się między mrugającymi reklamami traktuje
    > jako zło konieczne, podobnie jak reklamy w TV czy gazetach.

    Są jeszcze tacy, którzy to lubią. Przy badaniach dotyczących ulubionych
    programów, telewidzowie wybierają "filmy", "teleturnieje", ale również
    "reklamy". To jest znacząca część populacji, jakieś nieduże kilkadziesiąt
    procent bodajże.

    --
    Jarek