  • Data: 2013-01-04 02:58:24
    Temat: Re: Jestem pelen podziwu
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 03.01.2013 19:45, Anerys wrote:
    > Bawię się z nimi. Jeszcze żaden nie zarezonował, ale może dlatego, ze
    > delikatnie nadmieniam, że mam blisko do prokuratury dzielnicowej, lub
    > coś analogicznego.

    Pewnie się nawet nie przejął.

    > Jak mi napierdział w domu, to ja też mu napierdzę,
    > zakazu nie ma.

    W sumie jest...

    Btw: Długo zanim się prawo zmieniło kilka lat temu (pojawienie się w
    kodeksie "przestępstw komputerowych") to ze spamerami się na przeróżne
    sposoby zabawiałem:
    - counter spamming z generowanych adresów tak, że się nie dawało tego
    "sprytnie" filtrować aż do zapchania skrzynki (jak skrzynki kiedyś miały
    10..15 MB)
    - podsyłanie koni trojańskich w celu wyciągnięcia danych/
    - cyberstalking/
    - social engineering (zazwyczaj połączony z trojanami)
    a następnie publikacja danych/numerów telefonów na "ciekawych
    portalach", albo dzwonienie i udawanie policji
    - "cichy DOS" - z pomocą taniej,dużej rurki można było powolutku zżerać
    transfer - coś za co spamer musiał płacić realnymi pieniędzmi

    Ech... stare, dobre czasy gdy człowiek był młodym szczylem, miał dużo
    czasu a kilka kB/s przez modem to był dobry transfer.

    Michoo