  • 31. Data: 2009-12-02 07:47:46
    Temat: Re: Jest takie jedno miasto...
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Marek Grochocki" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hf3tho$s1s$1@inews.gazeta.pl...

    > albo patrza spode lba.

    I to wlasnie jest poklosie "pięknej syntezy socrealizmu z późniejszymi
    adaptacjami".

    W naszym kraju zagadniecie kogos na ulicy najczesciej odbierane jest jak
    jakis atak.
    Ludzie sa jacys zaszczuci i nieufni. Pieprzona komuna... :<

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 32. Data: 2009-12-02 08:02:02
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    > Ale musiałeś strzelić ''zimno dziś na dworze'' albo coś podobnego :)

    ROTFL

    Co do zdjęcia: jak na ciebie to nawet ostre ;)

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 33. Data: 2009-12-02 08:50:18
    Od: John Smith <u...@e...net>

    quent napisał(a):
> [...]
    > jakis atak.
    > Ludzie sa jacys zaszczuci i nieufni. Pieprzona komuna... :<

    No, chyba jeszcze ta Paryska.
    Polecam film "Zakochany Paryż" i scenę z metra, gdy turysta (Steve
    Buscemi) czyta w przewodniku, żeby unikać kontaktu wzrokowego.
    Oczywiście się to nie udaje i dostaje w pysk.

    http://steve.buscemi.filmy.aeri.pl/o/9888/zdjecia/St
    eve+Buscemi,id=42948

    --
    Mirek

  • 34. Data: 2009-12-02 10:09:37
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Marek Grochocki pisze:
    > Dla wielu to tylko praca i sypialnia.

    Straszne...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 35. Data: 2009-12-02 10:10:12
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    gietrzy pisze:
    > Co do zdjęcia: jak na ciebie to nawet ostre ;)

    No, a czepiają się ;)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /synoptycy mieli rację, w całym kraju pada deszcz/

  • 36. Data: 2009-12-02 10:21:59
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 02 Dec 2009 11:09:37 +0100, Janko Muzykant napisał(a):

    > Straszne...

    W pracy i w sypialni też może się dziać dużo ciekawych rzeczy ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 37. Data: 2009-12-03 01:25:03
    Od: nb <n...@1...0.0.1>

    Janko Muzykant wrote:

    > Jest takie jedno miasto na ziemi, gdzie w ciągu czterech godzin można
    > zostać przepędzonych pięć razy przez różnego rodzaju cieci za zdjęcia
    > robione z chodnika. W mieście owym nie spieszą się tylko lumpy, a
    > wszechobecne korki różnią się od korków w innych miastach tym, że każdy
    > ich uczestnik jest przyklejony do komórki. No i mosty - przejeżdża ją je
    > miliony, a przechodzi się samemu. Chyba nie mógłbym tam mieszkać :)
    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/09/39/1.htm

    Moskwa, ani chybi Moskwa!
    I ciesz się, że ciecie przepędzali a nie strzelali :-)

    --
    nb

  • 38. Data: 2009-12-03 01:29:15
    Od: nb <n...@1...0.0.1>

    Henry(k) wrote:

    > W pracy i w sypialni też może się dziać dużo ciekawych rzeczy ;-)

    "Obyś żył w ciekawych czasach!"

    --
    nb

  • 39. Data: 2009-12-03 01:31:33
    Od: nb <n...@1...0.0.1>

    "Michał M. Lechański" wrote:

    > Przesadzasz raczej. Dość często gdy jestem w DC łaże z aparatem po
    > tamtych okolicach. Wliczając w to Brzeską, Ząbkowską, Stalową, Wileńską
    > jak również okolice od Targowej przez Jagiellońską, Okrzei w kierunku
    > Wisły.
    > Raz tylko na jakimś podwórku-studni na Wileńskiej jakiś sznaps-alt z
    > okna krzyknął że nie wolno...

    Spoko! Ale poniżej sznaps-barytonu trzeba już uważać.

    --
    nb

  • 40. Data: 2009-12-04 14:40:29
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    ~BitPump pisze:

    > Patrząc na zdjęcie widzę, że byłeś na Pradze. Spróbuj kiedyś przyjechać
    > do Warszawy - tam może być inaczej :P

    Warszafki znaczy się?

    A.