  • 11. Data: 2009-12-01 09:21:38
    Temat: Re: Jest takie jedno miasto...
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    John Smith pisze:
    > Mógłbyś.
    > Przed wojną, zanim w 80% (może więcej?) zmieniło swoje oblicze.

    To miasto jest ciekawym doświadczeniem na miarę świata. Było piękne
    przed wojną, zniszczone praktycznie jak Hiroszima, a potem nieco na siłę
    odbudowane z dużym rozmachem w mieszance stylów, następnie rozmach
    osłabł, lata dziewięćdziesiąte zrobiły tam nowy koszmar, a teraz jakoś
    próbuje się wdrażać Manhattan, ale tak po polsku...
    Ma to jednak swój urok.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 12. Data: 2009-12-01 09:22:31
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    artur_m pisze:
    > Co ja widzę, Adam się nad morze wybrał.
    > W dodatku z aparatem na kliszę, czy jak.
    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/09/37/1.htm

    A fuj, żadnej kliszy, nie jestem jakiś tam artysta... :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /zamiast telewizora oglądam pralkę - program ten sam, a jeszcze pierze/

  • 13. Data: 2009-12-01 09:29:39
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-12-01 09:15:17 +0100, Janko Muzykant <j...@w...pl> said:

    > Jest takie jedno miasto na ziemi, gdzie w ciągu czterech godzin można
    > zostać przepędzonych pięć razy przez różnego rodzaju cieci za zdjęcia
    > robione z chodnika.

    Musieli wyczuć, żeś krakus. Miejscowych nie pędzą.
    ;-)

    > W mieście owym nie spieszą się tylko lumpy,

    Komunikacja miejska za to się późni.

    > a wszechobecne korki różnią się od korków w innych miastach tym, że
    > każdy ich uczestnik jest przyklejony do komórki.

    Korki? W DC? To Ty chyba dawno po Krakowie nie jeżdziłeś :-P A propos
    komórek (przy czym zupełnie się nie zgadzam z tezą, jakoby w Stolycy
    było to częściej spotykane zjawisko niż gdzie indziej) - polecam
    wycieczkę do Wilna. W porównaniu z nimi, to u nas prawie nikt nie gada.

    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/09/39/1.htm
    > Jedno wystarczy :)

    A masz jakieś ostre?

    de Fresz

  • 14. Data: 2009-12-01 09:34:18
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Janko Muzykant napisał(a):

> [...]
    > osłabł, lata dziewięćdziesiąte zrobiły tam nowy koszmar, a teraz jakoś
    > próbuje się wdrażać Manhattan, ale tak po polsku...

    Nie od razu Manhattan zbudowano.
    A może to o inne miasto chodziło :-)

    --
    Mirek

  • 15. Data: 2009-12-01 09:36:13
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Janko Muzykant napisał(a):

    > A fuj, żadnej kliszy, nie jestem jakiś tam artysta... :)

    Racja!
    Klisza jest cliché!
    :-)

    --
    Mirek

  • 16. Data: 2009-12-01 09:44:50
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    de Fresz pisze:

    > A masz jakieś ostre?

    No... na filmie. Pochwalę się jak będzie gotowy (ze 2 tygodnie pewnie).

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /nie jestem fotografem, nie ograniczam się/

  • 17. Data: 2009-12-01 10:37:36
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

> [...]
    > ich uczestnik jest przyklejony do komórki. No i mosty - przejeżdża ją je
    > miliony, a przechodzi się samemu. Chyba nie mógłbym tam mieszkać :)

    Ja tez bym nie mógł tu mieszkać.. dlatego szukam mieszkania pod:)
    wychowani poza duzymi miastami chyba nie zrozumieją tych z wielkich miast:)
    no bo jak tu zrozumieć cheć mieszkania w ciągle wyjacycm i głośnym, ciasnym
    i chamskim kotle?;)

    Szkoda ześ nie zrobil dokumentu o warszawie twoim okiem, czyli właśnie
    lumpy, korki, ludzie w korkach piszacych smsy, malujących usta, jedzacych
    hamburgera,
    mostów i innych rzeczy..
    rozumiem ze fota przedstawia warszawe jako mroczne miasto typu Gotham
    city?;0

  • 18. Data: 2009-12-01 10:40:08
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

> [...]
    > ich uczestnik jest przyklejony do komórki. No i mosty - przejeżdża ją je
    > miliony, a przechodzi się samemu. Chyba nie mógłbym tam mieszkać :)

    ps. niedawno w krakowie pogoniła mnie babka z bazaru gdzieś na jakimś placu
    kazimierzowskim...
    nie tylko w warszawie są "tacy" ludzie!

  • 19. Data: 2009-12-01 10:52:59
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Kokos pisze:
> [...]
    > hamburgera,
    > mostów i innych rzeczy..
    > rozumiem ze fota przedstawia warszawe jako mroczne miasto typu Gotham

    No właśnie, miałem taką koncepcję na zamknięcie warszawskich ujęć czymś
    takim:
    http://www.etapetki.com.pl/galleries/widoki/budowle/
    New_York_night.jpg
    Szyna stereo ma jakieś 40cm więc na bidę dałoby się wykrzesać trochę
    efektu z powiedzmy trzystu metrów od pierwszego planu. I poszedłem sobie
    pełen nadziei na most, a tam... :) Oczywiście, tych kilka wieżowców
    świeciło się nieco, ale z i tak marnej ilości trzy się na siebie
    nałożyły, a pierwszy plan zatonął w mroku jakiejś budowy. Z drugiego
    mostu (tego bez tej dużej tyczki na fasolę) widok był jeszcze
    marniejszy. Koncepcja ujęcia nocnego zatem została porzucona na rzecz
    rynku, gdzie wśród kolorowych budek bardzo fajnie latały jakieś stada
    ptaków (pozdrowienia dla pana z kamerą, chyba ornitologa, który to
    sprytnie chwytał).

    Nie miałem czasu i łaziłem z bardzo zwracającą na siebie uwagę długą
    tyką z dwoma aparatami (pozdrowienia dla panów filmowców z placu
    zamkowego oglądających się bez końca za moją parką pięćsetek :)
    Ale chyba się tam wybiorę z jakimś kompaktem, szczególnie na eksplorację
    podziemnych przejść (ileż to ludzi tam pracuje) no i musowo, na Pragę.
    Aż się dziwię, że temat tak rzadko się pojawia w sieci, przecież same
    dworce to piękna synteza socrealizmu i późniejszych adaptacji
    oficjalnych i mniej oficjalnych.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /nie ma już chleba, ale są czipsy/

  • 20. Data: 2009-12-01 10:55:04
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Kokos pisze:
    > ps. niedawno w krakowie pogoniła mnie babka z bazaru gdzieś na jakimś placu
    > kazimierzowskim...
    > nie tylko w warszawie są "tacy" ludzie!

    No spoko, spoko - wiem ;)

    Ale musiałeś strzelić ''zimno dziś na dworze'' albo coś podobnego :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /nie umiem malować, rzeźbić, grać, tańczyć ani pisać; chyba zostanę artystą/