  • 1. Data: 2009-12-01 08:15:17
    Temat: Jest takie jedno miasto...
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jest takie jedno miasto na ziemi, gdzie w ciągu czterech godzin można
    zostać przepędzonych pięć razy przez różnego rodzaju cieci za zdjęcia
    robione z chodnika. W mieście owym nie spieszą się tylko lumpy, a
    wszechobecne korki różnią się od korków w innych miastach tym, że każdy
    ich uczestnik jest przyklejony do komórki. No i mosty - przejeżdża ją je
    miliony, a przechodzi się samemu. Chyba nie mógłbym tam mieszkać :)
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/09/39/1.htm
    Jedno wystarczy :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 2. Data: 2009-12-01 08:23:49
    Temat: Re: Jest takie jedno miasto...
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > ich uczestnik jest przyklejony do komórki. No i mosty - przejeżdża ją je
    > miliony, a przechodzi się samemu. Chyba nie mógłbym tam mieszkać :)

    Fuj, jaki front focus! No wiesz? ;)

  • 3. Data: 2009-12-01 08:23:52
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

> [...]
    > ich uczestnik jest przyklejony do komórki. No i mosty - przejeżdża ją je
    > miliony, a przechodzi się samemu. Chyba nie mógłbym tam mieszkać :)

    Dobrze że nie ma ideologii jak w poprzednim temacie choć zdjęcie równie
    nieszczególne a nawet kiepskie

  • 4. Data: 2009-12-01 08:28:17
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jakub Jewuła pisze:
    > Fuj, jaki front focus! No wiesz? ;)

    To się samo pstryknęło, przed filmowaniem ustawiając ostrość zawadziłem
    o spust, serio :)
    No i jest to jedyne zdjęcie nie ze stopklatki.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /autorytet? - no, nie wiem, zupełnie nic mi do głowy nie przychodzi.../

  • 5. Data: 2009-12-01 08:28:49
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Agent pisze:
    > Dobrze że nie ma ideologii jak w poprzednim temacie choć zdjęcie równie
    > nieszczególne a nawet kiepskie

    Bym rzekł nawet - paskudne.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /dojrzałość następuje z chwilą, gdy kończy się chemia, a zaczyna fizyka/

  • 6. Data: 2009-12-01 08:54:32
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Janko Muzykant napisał(a):
    > Chyba nie mógłbym tam mieszkać :)

    Mógłbyś.
    Przed wojną, zanim w 80% (może więcej?) zmieniło swoje oblicze.

    --
    Mirek

  • 7. Data: 2009-12-01 09:03:39
    Od: "~BitPump" <bitpump_malpka@bitpump_kropka.pl>

    > miliony, a przechodzi się samemu. Chyba nie mógłbym tam mieszkać :)

    Patrząc na zdjęcie widzę, że byłeś na Pradze. Spróbuj kiedyś przyjechać do
    Warszawy - tam może być inaczej :P

    ~BitPump

  • 8. Data: 2009-12-01 09:05:32
    Od: "JD" <j...@g...com>

    > miliony, a przechodzi się samemu. Chyba nie mógłbym tam mieszkać :)

    Też tak kiedyś myślałem, ale to duże miasto
    i naprawdę, jest się gdzie schronić przed zgiełkiem :)

    JD

  • 9. Data: 2009-12-01 09:15:55
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    ~BitPump pisze:
    > Patrząc na zdjęcie widzę, że byłeś na Pradze. Spróbuj kiedyś przyjechać
    > do Warszawy - tam może być inaczej :P

    Spoko, górskim zwyczajem zrobiłem 20 km począwszy od zachodniej.
    A Praga fajna, taka autentyczna. Najfajniejszy jest dworzec stadion i
    okolice :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /globalne ocieplenie skutkiem globalnego zlodowacenia - więcej pij,
    mniej pal/

  • 10. Data: 2009-12-01 09:16:18
    Od: "artur_m" <a...@v...pl>

    > Chyba nie mógłbym tam mieszkać :)
    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/09/39/1.htm
    > Jedno wystarczy :)
    > pozdrawia Adam

    Co ja widzę, Adam się nad morze wybrał.
    W dodatku z aparatem na kliszę, czy jak.
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/09/37/1.htm