-
1. Data: 2011-07-21 11:57:23
Temat: Jest szansa na kompakty albo i klasę średnią w dieslu
Od: Waldek Godel <n...@o...info>
http://gizmodo.com/5822447/the-worlds-most-gargantua
n-diesel-engine
--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.
-
2. Data: 2011-07-21 12:03:39
Temat: Re: Jest szansa na kompakty albo i klasę średnią w dieslu
Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>
Użytkownik "Waldek Godel"
>
> http://gizmodo.com/5822447/the-worlds-most-gargantua
n-diesel-engine
W sam raz do Cinkłeczento - a da się to przerobić na gaz?
-
3. Data: 2011-07-21 12:07:05
Temat: Re: Jest szansa na kompakty albo i klasę średnią w dieslu
Od: Waldek Godel <n...@o...info>
Dnia Thu, 21 Jul 2011 12:03:39 +0200, Przemysław Czaja napisał(a):
>> http://gizmodo.com/5822447/the-worlds-most-gargantua
n-diesel-engine
>
> W sam raz do Cinkłeczento - a da się to przerobić na gaz?
Cienki się już mieścił dawno, gorzej było z czymś większym. A tu często
pytali o jakieś duże kombi w dieslu.
--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.
-
4. Data: 2011-07-21 12:45:38
Temat: Re: Jest szansa na kompakty albo i klasę średnią w dieslu
Od: "CeSaR" <a...@m...com>
> http://gizmodo.com/5822447/the-worlds-most-gargantua
n-diesel-engine
Bez sensu. Dwutakt. Kto to kupi?
C
-
5. Data: 2011-07-21 12:48:02
Temat: Re: Jest szansa na kompakty albo i klasę średnią w dieslu
Od: "Mari@" <m...@w...op.pl>
W dniu 2011-07-21 12:07, Waldek Godel pisze:
> Dnia Thu, 21 Jul 2011 12:03:39 +0200, Przemysław Czaja napisał(a):
>
>>> http://gizmodo.com/5822447/the-worlds-most-gargantua
n-diesel-engine
>>
>> W sam raz do Cinkłeczento - a da się to przerobić na gaz?
>
> Cienki się już mieścił dawno, gorzej było z czymś większym. A tu często
> pytali o jakieś duże kombi w dieslu.
>
*** Średnica cylindra 38" (965mm), trzeba jeszcze poczekać ;)
--
+-- "Mari@" & "BrownSugar" - GSX 1100F --+
+ Slow Rider & Road Lamer MC President +
+ "cos byc musi do cholery za zakretem" +
+------- mariarider[malpa]op.pl --------+
-
6. Data: 2011-07-21 12:53:24
Temat: Re: Jest szansa na kompakty albo i klasę średnią w dieslu
Od: Waldek Godel <n...@o...info>
Dnia Thu, 21 Jul 2011 12:48:02 +0200, Mari@ napisał(a):
> *** Średnica cylindra 38" (965mm), trzeba jeszcze poczekać ;)
Ale do skrzyni korbowej powinno się coś więcej zmieścić
--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.
-
7. Data: 2011-07-21 13:08:51
Temat: Re: Jest szansa na kompakty albo i klasę średnią w dieslu
Od: "P.B." <p...@w...pl>
Dnia Thu, 21 Jul 2011 12:45:38 +0200, CeSaR napisał(a):
>> http://gizmodo.com/5822447/the-worlds-most-gargantua
n-diesel-engine
>
> Bez sensu. Dwutakt. Kto to kupi?
I będzie kontenerowiec pierdzący jak syrenka LOL
--
Pozdrawiam,
Przemek
-
8. Data: 2011-07-21 13:15:51
Temat: Re: Jest szansa na kompakty albo i klasę średnią w dieslu
Od: Myjk <m...@n...op.pl>
Thu, 21 Jul 2011 13:17:46 +0200, CeSaR
> Cylindrów ma więcej bo 14 a Syrenka maksymalnie 8
Warszawska Syrenka ma dwa cylindry na wierzchu.
--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player
http://xcarlink.pl
-
9. Data: 2011-07-21 13:17:46
Temat: Re: Jest szansa na kompakty albo i klasę średnią w dieslu
Od: "CeSaR" <a...@m...com>
> I będzie kontenerowiec pierdzący jak syrenka LOL
Cylindrów ma więcej bo 14 a Syrenka maksymalnie 8
C
-
10. Data: 2011-07-21 16:49:28
Temat: Re: Jest szansa na kompakty albo i klasę średnią w dieslu
Od: Grejon <g...@g...com>
W dniu 2011-07-21 13:17, CeSaR pisze:
>> I będzie kontenerowiec pierdzący jak syrenka LOL
>
> Cylindrów ma więcej bo 14 a Syrenka maksymalnie 8
Znaczy mówisz że kierowca i pasażerowie w kapeluszach jeżdżą? :)
--
Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...aster.pl
Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi