    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Jest sens wysyłać obiektyw bez body do regulacji BF/FF?
    Date: Mon, 17 Aug 2009 16:03:26 +0200

    XX YY wrote:

    > rostaw elemntow ccd /cmos w ukladzie AF
    > rostw tzn ich wzajemna odleglosc - ma duze znaczenie - ze wzrostem
    > odleglosci blad pomiaru maleje.

    co ty pierniczysz ?

    wiesz jak działa i jest zbudowany czujnik AF?

    doucz sie zaraz mi napiszesz jak działa

    > fakty techniczne , byc moze sa dla ciebie bzetami
    >
    > nie wiem jaki masz aparat fotograficzny , jesli lustrzanke to wyjmij
    > obiektyw i odchyl delikatnie lustro do gory.
    > zobaczysz ze zamykajac lustro zasadnicze zacznie zamykac sie drugie
    > lustro umieszczone na pleckach lustra zasadnieczego.
    > jesli lustro zasadnicze jest opuszczone to pomocnicze dla ukl AF
    > jest otwarte , ono odchyla wiazke dla AF.
    > Samo lustro zasadnicze jest lokalnie polprzepuszczalne.

    no włąsni drogi robaczku nie tak jak napisałeś że czujniki są na lustrze
    tylko czyjniki są na dnei komory lustra.

    widze że juz sie nauczyłeś szybko werytfikować brednei któe wypisujesz.

    > lepiej nie proboj ze mna gadac - nic madrego nie dopowiesz .
    > coz moze madrego powiedziec fachman , ktory nie slyszal o istnieiu
    > drugiego lustra ?

    to ty sugerowałeś że czujniki są przyczepione do lustra robaczku

    a jak tam twoje prawo europejskie obowązujaće w PL od razu po napisaniu
    zaleceń?

    jeszcze nie odszczekałeś tamtego.