  • Data: 2013-03-02 12:03:06
    Temat: Re: Jest następny geniusz :)
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Łukasz" <l...@u...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:kgqqba$nlg$...@m...internetia.pl...

    > Rozumiem, że w tylko Twoim pojęciu

    To źle rozumiesz, żeby nie powiedzieć, że nic nie rozumiesz.

    > nie sposób się nie zgodzić bo chyba nie pisze w imieniu ogółu? Pewnie nie
    > tylko ja jestem ciekawy rozwinięcia tej złotej myśli - jaki sens ma taki
    > zakaz?

    Zapobiega blokowaniu dróg przez kretynów za kierownicami tirów.

    >Opisz a może i mnie przekonasz do Twojego zdania w tym temacie

    Nie mam zamiaru, Twoje zdanie średnio mnie interesuje.
    Zdanie innych tirowców tyleż samo.

    Was nie interesuje nasze, czemu ktokolwiek miałby się interesować Waszym?

    > Zaproponuj rozwinięcie kolejnej złotej myśli przy założeniu
    > nieoczekiwanych zdarzeń mogących zakłócić, a co za tym idzie, wydłużyć
    > czas takiego manewru wyprzedzania - też się nie mogę doczekać.

    Rusz własną bańką to skrócisz sobie to co możesz czy nie możesz.

    > ...a to stwierdzenie zaciekawiło mnie najbardziej, Panie Doktorze Nauk
    > Badających Inteligencję Kierowców w Zależności Od Pojazdu Przez Nich
    > Prowadzonego.

    Nikt normalny tirowcem zazwyczaj nie zostaje.

    > Czy zatem inteligencja kierowcy samochodu ciężarowego, w Twoim mniemaniu,
    > wzrasta gdy siądzie on za kierownicą samochodu osobowego?

    Nie.
    I to od razu widać na drodze - jedzie taki nie wiedzieć czemu 80 i nie
    przypiesza.

    Mam niestety firmę transportową w rodzinie, stąd dane mi znać poziom takich
    absztyfikantów od kierowania tirami, wiem jak oni jeżdżą nawet osobówkami,
    niestety w kolumnie z nimi jeździć się nie da.

    > Co za tym idzie - kierowca samochodu osobowego pewnie głupieje zdobywając
    > kolejne kategorie PJ?

    Nie, ktoś kto ma jakiś normalnhy zawód nie musi robić innych kategorii żeby
    w ten sposób zarobić na chleb.
    Ktoś kto się do niczego innego nie nadaje siada za fajerę i tam uzewnętrznia
    swoje psychiczne ograniczenia.

    A tak na koniec , jako że nie spodziewam się po Tobie niczego innego, jakbyś
    nadal miał zamiar ograniczyć się do szarpania zębami za nogawki - PLONK
    WARNING.