  • Data: 2013-03-02 15:32:32
    Temat: Re: Jest następny geniusz :)
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 2 Mar 2013 15:03:46 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Hello Tomasz,
    >
    > Saturday, March 2, 2013, 2:45:50 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Nie spotkałem na autostradzie samochodu jadącego 60km/h i blokującego
    > ciężarówki.

    No tam gdzie wolno wyprzedzać, tam myk i go wyprzedzają.
    Tam gdzie nie wolno wyprzedzać, tam ciężarówki się zbierają za takim w
    stada, albo łamią zakaz.

    > Gdzie masz w Polsce te setki kilometrów jednym ciągiem do blokowania?

    Powoli się pojawiają długie odcinki.
    Póki wolno tam wyprzedzać to nie ma problemu, ale coś decydenci od
    "bezpieczeństwa" już kombinują.

    Ja póki co widzę jak to wygląda na obwodnicy trójmiasta gdzie już taki
    zakaz wprowadzono.
    O ile obwodnica powoli ewoluuje z rangi ekspresówki do rangi trochę lepszej
    drogi przez miasto, to takie rozwiązania na autosradzie po prostu nie
    widzę.

    > Jaki idiota jechałby setki kilometrów 60km/h?

    Zimą co czwarty kierowca, w wakacje campery, niedzielni kierowcy wygodnie
    oparci czołem o szybę, służba drogowa na patrolu, radiowóz, stare
    ciężarówki itp..

    > Chyba po całkiem innych autostradach jeździmy.

    A to może być - ja w ogóle problemów na drogach w zasadzie nie mam żadnych
    z niczym.