  • Data: 2013-03-01 18:52:17
    Temat: Re: Jest następny geniusz :)
    Od: Łukasz <l...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-27 11:43, Cavallino pisze:

    > Nie sposób się nie zgodzić, że zakaz ma sens.
    Rozumiem, że w tylko Twoim pojęciu nie sposób się nie zgodzić bo chyba
    nie pisze w imieniu ogółu? Pewnie nie tylko ja jestem ciekawy
    rozwinięcia tej złotej myśli - jaki sens ma taki zakaz? Opisz a może i
    mnie przekonasz do Twojego zdania w tym temacie - bo póki co tylko
    bijesz pianę.

    > Ale może nie tak drastryczny, lepiej opisać różnicę prędkości albo czas
    > manewru.
    Zaproponuj rozwinięcie kolejnej złotej myśli przy założeniu
    nieoczekiwanych zdarzeń mogących zakłócić, a co za tym idzie, wydłużyć
    czas takiego manewru wyprzedzania - też się nie mogę doczekać.

    > Tak żeby nie widzimisie z natury głupich w większości tirowców
    ...a to stwierdzenie zaciekawiło mnie najbardziej, Panie Doktorze Nauk
    Badających Inteligencję Kierowców w Zależności Od Pojazdu Przez Nich
    Prowadzonego.

    Czy zatem inteligencja kierowcy samochodu ciężarowego, w Twoim
    mniemaniu, wzrasta gdy siądzie on za kierownicą samochodu osobowego?
    Co za tym idzie - kierowca samochodu osobowego pewnie głupieje
    zdobywając kolejne kategorie PJ?

    Czy, podążając tropem Twojego rozumowania, literówka czyli błąd który
    popełniłeś w słowie "drastryczny" świadczy o tym, że nie wiesz jak to
    słowo powinno się napisać prawidłowo i jesteś "z natury głupi"?
    Czy może wogóle daje to prawo do uogólnienia i wysnucia wniosku, że
    świadczy to o inteligencji wszystkich użytkownikach usenetu? :)

    Jest już jeden taki co rozróżnia dzieci po "bruździe dotykowej" a Ty
    kolejny ale tym razem rozpoznający dorosłych po rodzaju pojazdu :)