    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jest następny geniusz :)
    Date: Wed, 27 Feb 2013 12:26:45 +0100

    Użytkownik "Przemysław Gubernat" napisał w
    W dniu 2013-02-27 09:50, J.F pisze:

    >Nie wcale nie naciągają.... tylko u niektórych wychodzi że albo
    >jeździ czołgiem
    >co pali 100/100 albo jeździ 600-700 km dziennie.

    Jest to gdzies opublikowane ?
    Wszyscy czy niektorzy ?

    Bo jak tak czytam ...
    http://www.fakt.pl/Poslanka-Elzbieta-Witek-wydaje-na
    -paliwo-3-tys-zl-miesiecznie-Koszty-podrozy-poslow,a
    rtykuly,184368,1.html
    trzech poslow w jednej taksowce ... wcale nie tak glupio. A zreszta
    niech minister transportu sejmowi placi, skoro nie potrafi dopilnowac
    pociagow :-)

    A 3000 zl na paliwo ... niby duzo, ale jak sie ma do pracy 460km, to
    nie ma sie co dziwic :-)

    >Eeee.... mnie to denerwuje gdy TIR zaczyna wyprzedzać tuż przed moim
    >nosem, ale
    >jeżdżę do ok. 140 km/h więc bólu nie ma,

    To jest tylko kwestia tego ile "tuz" wynosi. I nie trzeba jechac 150
    aby zajechanie drogi bylo niebezpieczne.

    Mnie tam denerwuje jak tir wyprzedza 30s. Denerwuje, co nie znaczy ze
    powinni tego zabronic.
    Ale czasem potrafi wyprzedzac dluzej, i to juz jest kary godne :-)

    J.