  • Data: 2011-03-28 12:02:37
    Temat: Re: Jest jakis sposob na limit pamieci do 3.2GB?
    Od: "Robert Winkler" <w...@N...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Hm? Raczej odwrotnie.

    No nie wiem
    Przykładowo w Ubuntu aby skorzystać z dodatkowej pamięci trzeba odpalić:
    sudo apt-get install linux-generic-pae linux-headers-generic-pae
    żeby podmienić jądro na wersje wspierającą PAE.

    > Jesteś pewien tego Windows Server? Bo XP, Vista i 7 -- owszem,
    > z pewnymi wyjątkami. Ale Windows Server wydaje mi się, że bez
    > problemu obsługuje pamięć powyżej 4 GiB nawet w wersjach 32-
    > bitowych.

    Tak, jestem pewien, 32-bitowa wersja Standard serwera
    na to samo ograniczenie co wersje desktopowe Windowsa.
    32-bitowe wersje Enterprise i Datacenter nie mają tego limitu i obsługują to
    64GB RAMu,
    ale 32-bitowy Standard ma niestety ten limit.

    --
    Pozdrawiam