    From: Mark <t...@a...w.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jest jakis sposob na limit pamieci do 3.2GB?
    Date: Mon, 28 Mar 2011 11:05:22 +0200
    Sender: Mark <>

    Dnia Mon, 28 Mar 2011 09:59:08 +0200, Rafał Łukawski napisał(a):

    > To jest ograniczenie specyficznego systemu operacyjnego (zgaduje, ze
    > mowisz o Windows 32bit). Systemy 32 bitowe sa w stanie adresowac 4GB i
    > wiecej (tzw. PAE - Physical Address Extension - procesory maja to od
    > dawna), jednakże Microsoft z tego nie korzysta.
    >
    > System który moze wykorzystać 4GB i więcej w wersji 32bit jest np. linux.

    Uhh...
    Ale przeciez napisalem wyraznie:
    > I oczywiscie nie mam na mysli ograniczenia systemu 32bit.

    Nie, to nie jest ograniczneie systemu operacyjnego. To ograniczenie MB
    Przeciez chyba nietrudno sie bylo zreszta tego domyslic skoro pislalem ze
    system ktory chce zainstalowac wymaga *minimum* 4GB, wiec z definicji NIE
    jest 32 bitowy?
    Dla jasnosci - jest to MS Small Business Server 2011 ktory jest tylko w
    wersji x64.
    Chcialem sobie potestowac wersje trialowa, a tu taki zonk na plycie

    --
    Mark