  • 21. Data: 2012-11-24 00:56:30
    Temat: Re: Jesli nie stac Cie na iPhone 5...
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

    > Ciekawe czemu Ciebie to bawi? Ciągle mi się przypomina wtedy
    > powiedzonko "poznać głupiego po śmiechu jego" - i nie, nie chodzi
    > tu o to, jak się ktoś śmieje czy szczerzy zęby czy prycha czy kicha
    > tylko o to Z CZEGO się ktoś śmieje, co go cieszy i bawi...
    > Bo po tym co Cię cieszy poznaje się łatwo poziom intelektualny
    > i kulturalny człowieka. Jednym słowem: demaskujesz się klarownie.

    Najmocniej przepraszam, faktycznie wyśmiewanie się z czyjejś ułomności
    fizycznej czy intelektualnej jest niestosowne. Zatem jeszcze raz
    przepraszam, jeśli poczułeś się urażony moim rozbawieniem z któregoś z
    wymienionych powodów. Chociaż z faktu wyjazdu na deski można wnioskować
    (tak, teraz wnioskuję), że to nie o ułomność fizyczną tu chodzi.

    JoteR

  • 22. Data: 2012-11-24 09:06:28
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Rewelacyjne!
    > Co jeszcze takiego madrego wiesz o Kanadzie?

    To nie moja wiedza, uslyszalem to kiedys na jackowie. Nie, nigdy nie
    mieszkalem na jackowie.

  • 23. Data: 2012-11-24 15:32:07
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-11-22 21:51, Pszemol pisze:
    jak ktoś robi fotki "normalne", czyli takie
    > gdzie ma słońce za plecami lub z boku to nie ma żadnych niespodzianek.

    Żeby się tylko mój stary grat Satio nie dowiedział że robi "nienormalne"
    zdjęcia. Może chcieć podwyżkę za kosmiczną technologię. :-)

  • 24. Data: 2012-11-26 03:21:15
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote:

    > To nie moja wiedza, uslyszalem to kiedys na jackowie. Nie, nigdy nie
    > mieszkalem na jackowie.

    Widzę, ze jednak to Jackowo wywarło na Tobie mocne piętno... :))

  • 25. Data: 2012-11-26 13:17:42
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Widzę, ze jednak to Jackowo wywarło na Tobie mocne piętno... :))

    Bardzo. Cale mnostwo przyglupich wyborcow pisu. I jeden jajfoniarz.