  • 11. Data: 2012-11-22 18:54:22
    Temat: Re: Jesli nie stac Cie na iPhone 5...
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

    > Ależ wyciagasz wnioski - być może nie jesteś świadomy tego
    > co sam napisałeś: gratulujesz mi wzorców, a więc sugerujesz
    > tu wprost, że Ziobro jest moim wzorcem.

    Nie "sugeruję wprost" tylko napisałem wprost.
    Teraz zaczynam wyciągać wnioski. Jak będę miał taki kaprys, to je
    opublikuję.

    > Jeszcze raz pytam:
    > z głupoty robisz te insynuacje czy tylko świadomie głupa rżniesz?

    Insynuacje? ;->
    Nie znalazłem jeszcze w Sieci zdjęć, na których strugasz węgorza
    w miejscach publicznych, "ale z faktu ze nie opublikowano zdjec
    nie wynika dla mnie ze ich nie ma i nie bylo..."
    To była insynuacja, z dość bogatym twoim wkładem ;-)

    JoteR

  • 12. Data: 2012-11-22 19:37:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message

    > Nie "sugeruję wprost" tylko napisałem wprost.
    > Teraz zaczynam wyciągać wnioski.
    > Jak będę miał taki kaprys, to je opublikuję.

    No więc nie bujaj że połączenie mnie z Ziobro to nie był
    Twój wniosek bo przecież był i dobrze o tym wiesz.

> [...]
    > nie wynika dla mnie ze ich nie ma i nie bylo..."
    > To była insynuacja, z dość bogatym twoim wkładem ;-)

    Dokładnie taka sama jak ta z Ziobrą... gdzie tu retoryczna różnica?

    Ciekawe czemu Ciebie to bawi? Ciągle mi się przypomina wtedy
    powiedzonko "poznać głupiego po śmiechu jego" - i nie, nie chodzi
    tu o to, jak się ktoś śmieje czy szczerzy zęby czy prycha czy kicha
    tylko o to Z CZEGO się ktoś śmieje, co go cieszy i bawi...
    Bo po tym co Cię cieszy poznaje się łatwo poziom intelektualny
    i kulturalny człowieka. Jednym słowem: demaskujesz się klarownie.

  • 13. Data: 2012-11-22 20:15:37
    Od: Chris <s...@s...de>

    W dniu 2012-11-22 14:42, Pszemol pisze:
    > "Chris" <c...@s...pl> wrote in message

    > Co to znaczy "zwykle zdjecia plenerowe"? Bo ja nie widzialem zdjec z iP5
    > które
    > mialyby ten efekt Z WYJATKIEM TAKICH, KTÓRE MAJA SLONCE W OBIEKTYW.

    http://cdn.redmondpie.com/wp-content/uploads/2012/10
    /iphone4Spurplehaze_electronics_Lg_2.jpg

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 14. Data: 2012-11-22 21:51:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <s...@s...de> wrote in message

    > http://cdn.redmondpie.com/wp-content/uploads/2012/10
    /iphone4Spurplehaze_electronics_Lg_2.jpg

    No i zgaduj zgadula gdzie źródło światła?
    Bo według mnie jest ciut poza ramką fotki, w lewym górnym rogu.

    Właśnie o tym mówię! Jak ktoś robi fotki "normalne", czyli takie
    gdzie ma słońce za plecami lub z boku to nie ma żadnych niespodzianek.

  • 15. Data: 2012-11-22 23:37:33
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Thu, 22 Nov 2012 14:51:37 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Właśnie o tym mówię! Jak ktoś robi fotki "normalne", czyli takie
    > gdzie ma słońce za plecami lub z boku to nie ma żadnych niespodzianek.

    Zdjęcia pod słońce to zupełnie normalne zdjęcia. Nawet jeśli nie jesteś w
    stanie tego pojąć.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Have you any idea why a raven is like a writing desk?"

  • 16. Data: 2012-11-22 23:56:58
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> wrote:

    > Zdjęcia pod słońce to zupełnie normalne zdjęcia. Nawet jeśli nie jesteś w
    > stanie tego pojąć.

    I wrocilismy do poczatku. Źe sie wam tak chce... Ech.

  • 17. Data: 2012-11-23 00:12:25
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Thu, 22 Nov 2012 22:56:58 +0000 (UTC), Pszemol napisał(a):

    > I wrocilismy do poczatku. Źe sie wam tak chce... Ech.

    Nie wiem dokąd wracałeś i po co w ogóle wychodziłeś. Piszę o zdjęciach. W
    oderwaniu od sprzętu.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "The beer was good and there was even a free lunch. The demons

  • 18. Data: 2012-11-23 06:58:55
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> wrote:

    > Nie wiem dokąd wracałeś i po co w ogóle wychodziłeś. Piszę o zdjęciach. W
    > oderwaniu od sprzętu.

    Nie chce mi sie juz walkowac tematu robienia zdjec pod slonce - jade na
    narty i deske do Kanady - pa!

  • 19. Data: 2012-11-23 09:07:26
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Nie chce mi sie juz walkowac tematu robienia zdjec pod slonce - jade na
    > narty i deske do Kanady - pa!

    Kanada jest dla dziada.

  • 20. Data: 2012-11-24 00:39:52
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote:

    > Kanada jest dla dziada.

    Rewelacyjne!
    Co jeszcze takiego madrego wiesz o Kanadzie?

    p.s. naprawde nie musisz podczepiac sie pod KAZDA moja wypowiedz... Masz
    jakas obsesje na moim punkcie?