    From: Poldek <p...@i...eu>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jeśli nie nowy Avensis, to co?
    Date: Fri, 4 Aug 2017 18:08:40 +0200

    W dniu 2017-08-04 o 16:57, s...@g...com pisze:

    > Superb

    Jakoś marka Skoda kojarzy mi się wciąż z RWPG. Do tego mają silniki VW
    małej pojemności, wysilone, usterkowe - w służbowej Fabii TSi przy 60
    tys. był do wymiany łańcuch rozrządu tuż po gwarancji i nie chcieli nic
    pójść na rękę. Musieliśmy zapłacić 100% normalnej ceny robocizny i części.
    Druga sprawa, że salon Skody jest po sąsiedzku i zachowują się fatalnie.
    Całą okolicę bliższą i dalszą, trawniki, chodniki, uliczki za...wują
    samochodami, które taniej im wychodzi składować w ten sposób i jeszcze w
    nocy zdemontowali znaki zakaz parkowania, żeby się ktoś nie
    przychrzanił, że parkują na zakazie.

    Dziś oglądałem Mazdę 6. Samochód wydaje się fajniejszy niż Avensis, ale
    mają fatalne opinie dot. traktowania klienta po zakupie - problemy z
    serwisem.