  • Data: 2017-08-09 13:20:15
    Temat: Re: Jeśli nie nowy Avensis, to co?
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-08-09 o 07:38, Poldek pisze:

    > Brałem i biorę, ale dopiero wybieram się do salonu tej marki na jazdę
    > próbną. Dam znać, jak będę po.

    Dziś byłem u Kia, Hyundayi, Mitsubishi i Citroen.

    1. Kia - kręciłem się po salonie 20 minut, wsiadałem, wysiadałem,
    trzaskałem drzwiami i pies z kulawą nogą nie zapytał się, czy
    przypadkiem nie chciałbym kupić samochodu. Wiązał krawat, pedałował po
    smartfonie, ale się nie ruszył. Ponieważ samochody nie podobały mi się
    zupełnie z wyglądu zarówno z zewnątrz, jak w środku, to nie napraszałem
    się nawet o jazdę testową.
    2. Citroen - spytałem o C5 kombi. Odpowiedź krótka i konkretna: nie ma i
    nie będzie. Sprzedawca nie zaproponował żadnego innego samochodu, więc
    wyszedłem.
    3. Mitsubishi - samochód Outlander to jedyny model zbliżony do moich
    założeń. Niestety jest nieładny, szczególnie wewnątrz razi brokatem i
    sreberkami oraz tanimi plastikami. Nie chciałem jechać.
    3. Hyundai - i40 kombi sporo tańszy od Avensisa, Passata i Mazdy 6, ale
    to "widać, słychać i czuć". Kompletnie nie odpowiada mi stylistyka,
    szczególnie wnętrze daje wrażenie obcości.

    Czyli wracam do rozważań między Passatem, Avenisem i Mazdą 6 kombi.

    Ponawiam pytanie - dlaczego nie Passat?