-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
-mail
From: Mirek Ptak <n...@n...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jesli nie Vectra to co?
Date: Mon, 26 Sep 2011 09:06:16 +0200
Organization: Prywatna inicjatywa newsowa :)
Lines: 30
Message-ID: <j5p899$c1d$1@news.onet.pl>
References: <j5mii1$roq$1@usenet.news.interia.pl>
NNTP-Posting-Host: 77-253-35-144.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1317020777 12333 77.253.35.144 (26 Sep 2011 07:06:17 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 26 Sep 2011 07:06:17 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:6.0.2) Gecko/20110902 Thunderbird/6.0.2
In-Reply-To: <j5mii1$roq$1@usenet.news.interia.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2401069
[ ukryj nagłówki ]Dnia 2011-09-25 08:42, *Kwik* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
> 2. Jesli chodzi o Vectre, ktory z ww. silnikow bedzie najlepszy?
Jeździłem przez 4 lata kombikiem 1.9 CDTI 120 KM z 2007 roku.
Byłem bardzo zadowolony, auto nigdy nie zawiodło w trasie.
Nadprogramowo do serwisu jeździłem trzy razy - dwa z błędem czujnika
temperatury spalin - raz kasowanie błędu a potem wymiana i raz z
cieknącym zbiorniczkiem płynu do spryskiwaczy co było pokłosiem drobnej
stłuczki w Kielcach :)
Była jeszcze jedna usterka naprawiona na gwarancji w czasie przeglądu -
lusterka boczne nie grzały czasami - powodem okazał się moduł CAN drzwi
- wymiana rozwiązała problem.
DPF nie sprawiał problemów mimo, że 80% mojej jazdy to miasto - po
prostu trzeba być świadomym jego istnienia i nie przerywać procesu
wypalania.
Bardzo dużo miejsca z tyłu - wyraźnie więcej niż mam teraz - z przodu
chyba Insignia jest większa, ale minimalnie.
Z zawieszeniem nie robiłem absolutnie nic przez te 4 lata, ale i
przebieg nie był zbyt duży - 76 tyś. km. Czytałem, że po lifcie
zawieszenie jest wyraźnie trwalsze niż w VC przedliftowych.
Słyszałem narzekania na 150KM wersję silnika głównie z powodu zbyt
szybko rozlatującej się dwumasy.
Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Insignia '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++
Następne wpisy z tego wątku
- 26.09.11 09:08 Mirek Ptak
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
Najnowsze wątki
- 2025-03-01 Warszawa => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-01 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-01 Kraków => Technical Team Leader (Clojure, Java) <=
- 2025-03-01 Zrobił TV OLED z TV LCD
- 2025-03-01 Gdynia => Sales Executive / KAM <=
- 2025-03-01 Błonie => Sales Specialist <=
- 2025-03-01 Ryga => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i Kad
- 2025-03-01 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-01 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2025-03-01 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-03-01 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-02-28 Chrzanów => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-28 Warszawa => Java Full Stack Developer (Angular2+ experience) <=
- 2025-02-28 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-28 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst