  • Data: 2009-09-09 14:59:20
    Temat: Re: Jeśli nie Triumph Tiger 1050...
    Od: " Bartek" <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jesli BARDZO szukasz alternatywy to jest tego multum: KTM 950 / 990, Aprilia
    > Caponord, TDM 900, Suzuki DL V-Strom 650/1000, Honda Varadero 1000.

    Ww. znam. Nie ma nic innego?:) Wybor robi sie wiec prosty...

    > Nawet te ciezsze beda dosc poreczne dzieki swej geometri, kierownicy/oponom.
    > TDM na przyklad da sie smigac prawie jak SuperMoto. Oczywiscie, istotne jest
    > ile wazysz i ile sobie mierzysz wzrostu.

    I to jest "factor":); jakies 120 w "ubranku" i prawie 2 metry. Potrzebuje cos
    co udzwignie okolo 220 kg, nie polamie sie i pojedzie 150 bez zadyszki.

    > Osobiscie wybralbym Tigera - jazda probna mnie urzekla. Zaden motocykl nie
    > dal mi tyle ( i w tak krotkim czasie) poczucia zaufania do kozy i jej
    > niemalze nieograniczonych mozliwosci. Doskonala zawiecha z przodu, swietne
    > hamulce, odprezona pozycja kierownika.
    > Dodatkowo: 3-cylindrowiec bije kultura pracy, elastycznoscia i ekonomia
    > wszystkie 2-ki z jego grupy wagowej.

    Czekam wlasnie na probna jazde. Jezdzilem ST. Pomimo ze to prawie taki sam
    silnik, to jednak nie da sie porownac motocykli.

    > Minusy: beznadziejny serwis w Polsce (sa chlubne wyjatki)
    Czyli?

    > oraz, podobno, niezbyt dobra jakosc tylnego amortyzatora przejawiajace sie
    > szybkim jego zuzyciem. Drugi problem bywa nieobcy takze uzytownikom bardziej
    > szacownych
    > marek, zwlasza jesli u producenta zwycieza lobby ksiegowe. Jesli reszta
    > sprzeta pasuje warto zainwestowac w markowy aftermarket.

    O amorze czytalem. Jezeli to jedyna techniczna wada, to nie ma problemu.

    dzieki za podpowiedzi.

    B.
    XL700VA pewnie for sale...