  • Data: 2009-09-09 14:53:13
    Temat: Re: Jeśli nie Triumph Tiger 1050...
    Od: "Jasio" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kefir" napisał w wiadomości
    news:h888ib$sp8$1@news.onet.pl...

    > " Bartek" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

    > PeeS Nie zwracaj uwagi na komentarze szydzace z mego przywiazania do
    > bielizny ;) Potrafie wskazac takze jej slabe strony.

    Ty, wskazywator! (:

    Weź mi wskaż jakies słabe strony H-D xr 1200.
    Bo jak się dziś przejechałem, to mi jakoś nudno w życiu się zrobiło. I
    nic mnie nie cieszy a jedynym lekarstwem wydaje się być zakup
    takowego.
    Tak lekkiego w prowadzeniu ciężkiego, było nie było, motocykla to się
    w życiu nie spodziewałem.
    Sam sprzedawca ostrzegał też, że są nissinowskie hamulce więc "to jest
    harley, ale hamuje" - tak powiedział. Hamował jak ta lala. Samym tyłem
    na luzie wyhamowałem naprawdę żwawo.
    No nie ma bata, nawet wibracje ma tylko na postoju na kosie.

    PS
    o cenie ani słowa nie mów

    PS 2
    Wiem co! Ten durny zbiorniczek płynu ham. z tyłu, o który można
    sznurówkami zahaczyć, co kilkukrotnie zrobiłem - to jedyne co mi
    przychodzi z minusów.

    --
    Jasio
    vx etz