    From: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Jeśli nie HS10 to co ?
    Date: Thu, 2 Jun 2011 16:09:39 +0000 (UTC)

    Dnia Thu, 02 Jun 2011 05:33:04 -0700, Les napisał(a):

    > Fuji daje to drugie (bardzo dłuuuuuugi zoom i szeroki kąt, wygląd
    > lustrzanki - ergonomia i zasada obsługi podobna - np. zoom w obiektywie,
    > a nie przyciskami), bo pierwsze ma słabe. Mam S9600 (czyli poprzednika)
    > i tam ISO 100 jest akceptowalne (pozostałe to tylko jako dokumentacja) -
    > w nowym aparacie zmieniło się to trochę na plus, ale nie za dużo.

    z całym szacunkiem kolego, ale S9600 jest o trzy generacje starszy od
    HS-10. Po S9600 wyszedł S100FS, S200EXR i dopiero HS-10. Posiadam S200EXR
    i stwierdzam, że ma w pełni używalne iso 400, przy ISO 800 upierdliwcy
    mogą zacząć się czepiać, a szumy klasyfikujące zdjęcie tylko do użytku
    dokumentalnego zaczynają się od 1600 - 3200.... Kupując mój aparat
    rozważałem też HS-10, teraz bez zastanowienia wziąłbym HS-20EXR. Chyba że
    względy finansowe skłoniłyby mnie do zakupu schodzącego modelu jakim jest
    obecnie HS-10.

    meping