  • Data: 2010-10-30 15:26:54
    Temat: Re: Jesienne zdjęcia z Bieszczadów i nie tylko
    Od: "MarekF" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pawel Brzozowski" <b...@y...ru> napisał w wiadomości
    news:iagool$drn$1@news.onet.pl...

    > Może i tak, ale to nie galeria tematyczna, tylko cos w stylu fotoblogu,
    > gdzie siłą rzeczy pojawiają się moje różne foto-myśli.
    > A jak sam Piszesz pomysł na galerię ciekawy...

    Jak sie zaladuje to moze i ciekawy.
    Ale jak na pasku widze "rozpoczynam ladowanie strony" - "laduje miniaturki
    zdjec 1/187" , to nie jest najlepszy pomysl na galerie.
    Najgorsze strony to takie co maja "intro" "pomij intro", "wejscie" itd.
    Strona ma sie otwierac od razu, miniaturki moga sie ladowac w tle.
    To takie moje zdanie. Co do fotek wodospadow, to przesadziles z czasem
    naswietlania.
    Pozdr
    MarekF