  • 1. Data: 2003-08-28 18:10:06
    Temat: Jesienna burza
    Od: "Yab" <l...@p...onet.pl>

    Prawdopodobnie tak bedzie sie nazywac nowa promocja neostrady.
    Z bardzo nieoficjalnych zrodel dostalem info, ze owa promocja bedzie polegac
    na probnej instalcji na okres miesiaca, po czym mozna zrezygnowac z
    uslugi....
    Szkoda ze promocja jest ograniczona ilosciowo (na Krakow tylko 25000
    zestawow)

    PS. Ciekawe jak bardzo bedzie sie to oplacac tpsie.
    --
    Yaboll
    Kiedy ci na świecie źle, gdy zakochasz się w dziewczynie,

  • 2. Data: 2003-08-28 20:53:45
    Temat: Re: Jesienna burza
    Od: Paweł Małachowski <p...@t...niewazne>

    http://www.telix.pl/article.php?sid=4019

    > Szkoda ze promocja jest ograniczona ilosciowo (na Krakow tylko 25000
    > zestawow)

    Tylko?

    > PS. Ciekawe jak bardzo bedzie sie to oplacac tpsie.

    Ja to bym pchnął ile zejdzie po tej cenie, a później dał promocję
    z abonamentem 80zł rozbudowując odpowiednio szkielet, wykosił ceną
    i jakością wszystkich elegancko, po czym dopiero zaczął ew. zarabiać. ;)

    --
    { Paweł Małachowski; PM110-RIPE; pawmal#freebsd,lublin,pl }

  • 3. Data: 2003-08-29 07:41:01
    Od: User Vatazhka <v...@l...localdomain>

    Paweł Małachowski wrote:
> [...]
    > abonamentem 80zł rozbudowując odpowiednio szkielet, wykosił ceną i
    > jakością wszystkich elegancko, po czym dopiero zaczął ew. zarabiać.

    Promocja w stylu tepsy - podpiszcie cyrograf, a my wam potem zmienimy
    warunki umowy zasłaniając się jednym z jej punktów. Patrz obecne jaja z
    "nowymi cennikami" tepsy na ISDN.

  • 4. Data: 2003-08-29 15:05:58
    Od: "Piotr" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Yab" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Szkoda ze promocja jest ograniczona ilosciowo (na Krakow tylko 25000
    > zestawow)

    nie martw sie, dla wszystkich chetnych starczy...
    W calej Polsce jest teraz 60.000 uzytkownikow neo, te 25 tys wystarczy
    pewnie na caly rok na pol Polski.
    Nie jest tajemnica, ze neo nie sprzedaje sie tak jak chcieli, stad te
    promocje.

    Piotr

  • 5. Data: 2003-08-30 00:16:22
    Od: "Yab" <l...@p...onet.pl>

    Z dziennika pijanego naczelnika:
    Skazaniec Piotr naskrobał na ścianie:

> [...]
    > pewnie na caly rok na pol Polski.
    > Nie jest tajemnica, ze neo nie sprzedaje sie tak jak chcieli, stad te

    Nie sprzedaje sie bo cenowo odstaszaja ludzi.
    Cena 150zl jest juz do przelkniecia - choc nie wyglada tak pieknie jak 100zl
    z VAT :)

  • 6. Data: 2003-08-30 00:16:33
    Od: "owz" <o...@N...pl>

    Użytkownik "Piotr" napisał

> [...]
    > pewnie na caly rok na pol Polski.
    > Nie jest tajemnica, ze neo nie sprzedaje sie tak jak chcieli, stad te

    No jak za cenę Neo + można w Poznaniu mieć dwa łącza 512 symetryczne to nie
    dziwię się, że ludzie nie chcą Neo za bardzo.
    --
    /OWZ

  • 7. Data: 2003-08-30 00:16:36
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Yab" <l...@p...onet.pl> wrote in

> [...]
    > Z bardzo nieoficjalnych zrodel dostalem info, ze owa promocja bedzie
    > polegac na probnej instalcji na okres miesiaca, po czym mozna

    No to jest tylko czubek "gory lodowej" ...przede wszystkim abonament przy umowie na
    czas okr. 12 m-cy ma wynosic ponoc 149 zl brutto, a w promocji, o ktorej mowisz,
    pierwszy miesiac ma kosztowac jakies grosze (chyba 1 zl + VAT). Wiecej nieoficjalnych

    informacji na alt.pl.neostrada :-)

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 8. Data: 2003-09-01 10:31:56
    Od: "grisza" <g...@c...pl>

    Użytkownik "owz" <o...@N...pl> napisał w wiadomości

    > No jak za cenę Neo + można w Poznaniu mieć dwa łącza 512 symetryczne to
    nie
    > dziwię się, że ludzie nie chcą Neo za bardzo.

    Dwa łącza 512 czy wpięcie do sieci osiedlowej która ma na wyjściu dwa łącza
    po 512 ?

    MSPANC ;-)

    --
    serdecznie pozdrawiam
    Grzegorz Bałysz // 0600 400 000

  • 9. Data: 2003-09-01 15:36:27
    Od: "Łukasz Dec" <l...@b...usun.pl>

    Tu się wspomniało, że 25 tys. modemów przygtowanego dla samego Krakowa.
    To ile wypadło by w prmocji na cały kraj :-)

    TP SA wciąż oficjalnie utrzymuje, że do końca roku będzie 270 tys. abonentów
    Neostrady. Tą prognozę podtrzymują rozsądni ludzie, choć wierzyć się nie
    chce,
    że sprzedadzą jeszcze ponad 200 tys. zestawów! Ten plan ma załatwić omawiana
    tutaj promocja. Pożyjemy, zobaczymy.

    Łukasz Dec (BiznesNet)

  • 10. Data: 2003-09-01 22:05:29
    Od: "owz" <o...@N...pl>

    Użytkownik "grisza" napisał

    > Dwa łącza 512 czy wpięcie do sieci osiedlowej która ma na wyjściu dwa
    łącza
    > po 512 ?

    Dwa łącza radiowe, bez ograniczeń p2p, symetryczne, cena 2x 96 zł.

    Na gramofonach: Gang Starr - Rite Where U Stand (feat. Jadakiss)Na
    gramofonach: Gangstarr - deadly habits
    --
    /OWZ
    /If you think of MS-DOS as mono, and Windows as stereo,