  • Data: 2010-10-13 00:16:09
    Temat: Re: Jesień tatrzańska
    Od: nb <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    at Sat 25 of Sep 2010 17:17, Konrad L wrote:

    > O, wlasnie moze skorzystam przy okazji tematu.
    > Jakos nie bardzo mialem okazje bywac w gorach, a wiem ze sporo osob b.
    > czesto spaceruje po szlakach. Zastanawiam sie czy jest jakas
    > lokalizacja, nie koniecznie w okolicach ściśle tatrzanskich gdzie
    > przewazaly by jakies spore drzewa lisciaste, ktore ladnie sie
    > przekolorowuja na jesien? Do tego przydalyby sie jakies gory w tle,
    > laki, potoki itp. :)

    Moim zdaniem, kolorystycznie nie do przebicia są Góry Bialskie
    (Okolice Lądka Zdroju i Stronia Śląskiego). Liściaste (puszcza
    jaworowa), iglaste i hybrydowe (modrzewie :-).
    Za dawnych czasów właśnie na jesieni odbywały się tam rajdy studenckie.

    > Tak sie CHYBA nie da w PL:
    > http://www.flash-screen.com/free-wallpaper/uploads/2
    00909/imgs/1254211504_1280x1024_snow-mountain-in-aut
    umn.jpg

    --
    nb