    From: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Jednostki notyfikowane.
    Date: Mon, 15 Nov 2010 17:21:30 +0100

    Am 12.11.2010 22:51, schrieb Jerry1111:

    > Nie, bo lab _nie_ponosi_odpowiedzialnosci_. Oni badaja egzemplarz
    > przedstawiony do badan i tyle - nijak to sie ma do tych 100k sztuk co
    > wyprodukujesz pozniej. Dopilnowanie zeby kazdy nastepny byl taki sam jak
    > egzemplarz zmierzony to odpowiedzialnosc producenta.
    >
    > Taka jest moja wersja ;-)

    tak i nie. Jak robisz wsio samemu to nie masz żadnego dowodu na nic i
    możesz dobrze dostać w kalesony. Jak dajesz urządzenie do badania i
    leboratorium dokonało badań homologacyjnych, a to, co wyprodukowałeś
    odpowiada dokładnie systemowi testowemu, to masz dobre szanse wyjść ze
    sprawy bez szwanku na wolności, a i ubezpieczenie firmy ewentualnie
    zapłaci.

    Waldek