  • Data: 2010-11-12 22:02:49
    Temat: Re: Jednostki notyfikowane.
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

    Jerry1111 wrote:

    > A jak inaczej to nazwac niz dupochron? Dla 'informacji' to sobie moge
    > zmierzyc sam. Jesli place za badania w akredytowanej jednostce to cos z
    > tego musze miec:
    >
    > 1. Moze byc wymog ze musze miec akredytowane badania i ch**, nie ma
    > wyjscia 2. Jak nie ma wymogu to IMO nic wiecej (niz robienie badania
    > samodzielnie) takie badanie mi nie daje.
    >
    > Jesli 2. jest prawdziwe, to (to mialem zamiar napisac w odpowiedzi na
    > Waldka post, ale sie 'nie napisalo') Waldek pisze ze do EMC musisz
    > uzywac legalizowanego sprzetu. Jesli badania robisz u siebie, to nie ma
> [...]

    OK, trochę niezrozumiale napisałem. Jak chcesz być jednostką certyfikowaną i
    móc wystawiać wymagane dokumenty samemu, to musisz mieć legalizowany sprzęt.
    Na przykład jak produkujesz sprzęt medyczny, albo jak chcesz się
    certyfikować ISO900x. A CE to możesz sobie nakleić bez badań, tylko jak coś
    się pójdzie kochać, albo konkurencja wyczuje smrodek, to masz problem.

    Waldek