  • 51. Data: 2011-09-18 20:11:49
    Temat: Re: Jednak da się zrobić ładny kokpit
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 18 Sep 2011 12:38:45 +0200, .Peeter napisał(a):
> [...]
    011/08/3CitroenC5interior.jpg
    > Oj nie przesadzili, piękna ta deska jest. :-)

    Z ilością przycisków przesadzili. Zresztą to bolączka C5, mam poprzednią
    generację i też wrażenie że trochę za dużo tych przycisków. Z drugiej
    strony, obsługuje się to faktycznie bardzo wygodnie - złwaszcza jeśli się
    używa manetek do radia. Z trzeciej strony - gdy się ma wbudowanego BT, to
    aż się prosi by cyfry były nie 1..6 tylko 0..9 żeby można było bez ceregieli
    szybko wybrać jakiś numer ;)
    A co do przesady - podrzucony wcześniej kokpit z C4 miał np. zdecydowanie
    bardziej czytelne pokrętła do klimy :)

    A koniec końców - i wszystko byłoby fajnie, gdyby nie to że do projektowania
    bud w cytrynach zabrał się jakiś złamas: C4 zupełnie straciło swój
    charakter, C5 wykastrowano z wersji liftback i zamiast tego jest tylko
    kaprawy sedan bez tylnej wycieraczki i z uchwytami klapy włażącymi do
    bagażnika (sic!). Nawet combi zepsuli, uniemożliwiając już otwarcie samej
    szybki...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 52. Data: 2011-09-18 21:16:45
    Od: Witoldo <w...@p...onet.pl>

    Kwestia gustu...
    Wicio
    ____
    i owoc żywota Twojego je ZUS

  • 53. Data: 2011-09-19 08:02:15
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Nie wiem, ja od tych nadmiarow klawiszy, galek, swiecidelek, chromu,
    plastiku mam kociokwiku...
    Nie mozna prosciej?
    http://www.v10.pl/narzedzia/tapety,na,pulpit,lancia,
    delta,t75367.html
    ?

  • 54. Data: 2011-09-19 08:49:14
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-09-18 13:13, *Maciej S.* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    > Kupuję właśnie X1. Dealr zapewnia mnie że we wszystkich samochodach bmw
    > każdy panel drewinany jest z drewna.
    > Nie wiem ile w tym prawdy.

    Chyba niewiele - ot tyle o ile możemy fornir nazwać drewnem.
    ZTCW to stosowanie drewna (w litej formie) w samochodach jest zabronione
    z powodów bezpieczeństwa.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak - Signum '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
    President Herbert *old* on board :)

  • 55. Data: 2011-09-19 09:52:00
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 19 Sep 2011 08:02:15 +0200, wchpikus napisał(a):

    > Nie wiem, ja od tych nadmiarow klawiszy, galek, swiecidelek, chromu,
> [...]

    ROTFL!!!!!!
    Na fotce powyżej jest 45 klawiszy na konsoli centralnej.
    Kia na początku wątku ma ich 22.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 56. Data: 2011-09-19 10:01:09
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-09-17 17:46, Waldek Godel pisze:
    > - i to w niedrogim aucie:
    > http://bi.gazeta.pl/im/3/10299/z10299103X,Kia-Rio.jp
    >
    > Może by tak wysyłać projektantów współczesnych koszmarków na jakieś
    > szkolenia do Hyundaia?
    >
    > Byłoby wtedy mniej takich odpustowych koszmarków:
    > http://multimedia.autofirmowe.pl/img/galeriazdjec/49
    5/ford_fiesta_8.jpg
    > i innych temu podobnych.

    Ładne/nieładne to kwestia gustu. Oba za to są niepraktyczne.
    Ja wiem, że auto ma ładnie wyglądać w salonie, by ktoś to kupił, a potem
    niech robi co chce... ale wyobraźcie sobie te auta jako kilkuletnie
    używane na codzień. Wsiadamy.. i kurde nie ma gdzie rzucić faktury za
    paliwo, komórki, kluczy od domu, nie ma gdzie trzymać pilota od bramy,
    nie ma gdzie wsadzić kubka z napojem, nie ma gdzie zamontować CB, nie ma
    jak zmienić radia...

    Np taka głupota - że deska jest równocześnie półką na drobiazgi:
    http://www.autogaleria.pl/fotografie/fiat/fiat_panda
    _1.3_multijet_dynamic_2007_07.jpg
    Założę się że w wcześniej podanych przykładach - pod tą plastikową dechą
    jest wieeelka pusta przestrzeń, niewykorzystana, ale projektant tak
    sobie naszkicował bo ładnie wygląda deska jak wał przeciwpowodziowy, to
    tak ma być...

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 57. Data: 2011-09-19 10:07:51
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 19 Sep 2011 10:01:09 +0200, BartekK napisał(a):

> [...]
    > paliwo, komórki, kluczy od domu, nie ma gdzie trzymać pilota od bramy,
    > nie ma gdzie wsadzić kubka z napojem, nie ma gdzie zamontować CB, nie ma

    wybacz, nie każdy z nas jest repem.

  • 58. Data: 2011-09-19 10:51:13
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-09-17 22:57, masti pisze:

> [...]
    /C17437450_6.jpg

    > jeszcze jakby wywalili to plastikowe "drewno"

    Nie ma to jak pseudofachowiec od plastikowego drewna :/
    Drewno tak plastikowo wyglada, bo jest lakierowane!

    --
    Karolek

  • 59. Data: 2011-09-19 10:52:18
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-09-17 23:33, Waldek Godel pisze:

    > Nie ma sprawy. I tak o niebo bardziej wolę uczciwy szary niż tandetny
    > plastik pokryty równie tandetną imitacją drewna i równie tandetnym wysokim
    > połyskiem.

    Ty to jestes imitacja, ale czlowieka.

    --
    Karolek

  • 60. Data: 2011-09-19 10:56:13
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-09-19 08:49, Mirek Ptak pisze:
    > Dnia 2011-09-18 13:13, *Maciej S.* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:
    >
    > Chyba niewiele - ot tyle o ile możemy fornir nazwać drewnem.

    A czym jak nie drewnem? Plastikiem jak waldko podobne matolki twierdza?

    > ZTCW to stosowanie drewna (w litej formie) w samochodach jest zabronione
    > z powodów bezpieczeństwa.

    I calkowicie zbedne, to nie jest element konstrukcyjny we wspolczensych
    samochodach.

    --
    Karolek