  • 41. Data: 2011-09-18 12:38:45
    Temat: Re: Jednak da się zrobić ładny kokpit
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Jacek Osiecki" wrote:
    > choć przy C5 już trochę przesadzili chyba:
    > http://www.carreviewandnews.com/wp-content/uploads/2
    011/08/3CitroenC5interior.jpg

    Oj nie przesadzili, piękna ta deska jest. :-)

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 42. Data: 2011-09-18 13:11:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 17 Sep 2011 16:46:33 +0100, Waldek Godel napisał(a):
    > - i to w niedrogim aucie:
    > http://bi.gazeta.pl/im/3/10299/z10299103X,Kia-Rio.jp
    >
    > Może by tak wysyłać projektantów współczesnych koszmarków na jakieś
    > szkolenia do Hyundaia?

    sprawdzic czy nie "wloski stylista" ... nie, mysle ze nie.

    > Byłoby wtedy mniej takich odpustowych koszmarków:
    > http://multimedia.autofirmowe.pl/img/galeriazdjec/49
    5/ford_fiesta_8.jpg

    a) skad to przekonanie ze masz jedynie sluszny gust ?
    b) pasowalo by do Type R, moze ta fiesta tez "sportowy model"
    c) wez fotoszopa, zamaluj w kia nawigacje i co zostanie ?
    Szarosc, szarosc, normalnie rzygac sie chce :-)
    tylko ktores polo bylo imo gorsze.
    d) i byc moze o to chodzi - klient ma wysiasc z najtanszego modelu i wybrac
    drozszy, ladniejszy. Chyba ze kupuje dla floty i nawet nie wsiada :-)

    J.

  • 43. Data: 2011-09-18 13:13:06
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    > Trzeba by było wyjąć panel i zobaczyć. BMW E39 miała jeszcze prawdziwe
    > drewno.

    Kupuję właśnie X1. Dealr zapewnia mnie że we wszystkich samochodach bmw
    każdy panel drewinany jest z drewna.
    Nie wiem ile w tym prawdy.

    Co do łączenia stylów - tak się teraz robi, połączenie retro i stylu
    nowoczesnego jest modne i niektórym wychodzi całkiem dobrze.

    Czy ta drewaniana kierownica pasuje w tym samochodzie? IMHO tak.

    MS

  • 44. Data: 2011-09-18 13:36:36
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    .Peeter wrote:

    > Oj nie przesadzili, piękna ta deska jest. :-)

    Ano, też mi podchodzi.

    Swoją drogą fiat w nowej pandzie też pojechał i nawet, nawet im to
    wyszło:
    http://www.autocentrum.pl/gfx/news/614168706-4_L.jpg
    ?1316345747

    --
    Pozdro
    Massai

  • 45. Data: 2011-09-18 15:47:10
    Temat: Re: [OT] Jednak da się zrobić ładny kokpit
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sun, 18 Sep 2011 10:00:11 +0200, megrims napisał(a):

    > A nie cudzysłowów?

    Nie rzuciło mi się w oczy, bardziej ten apostrofowy szał mnie drażni.

    AK, do dziś z traumą po "Piotr'a"

  • 46. Data: 2011-09-18 15:51:15
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sun, 18 Sep 2011 11:08:33 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > Oryginalnym drzewem na wysoki połysk w Bentleyu z lat 50 bym się zachwycił

    Jakieś drzewo na terenie należącym do Bentleya to może i rośnie, ale czy
    będzie ono z połyskiem, to nie wiem.

    AK

  • 47. Data: 2011-09-18 16:45:53
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2011-09-18 15:51:15 niejaki Andrzej Kubiak napisał:

    > Jakieś drzewo na terenie należącym do Bentleya to może i rośnie, ale czy
    > będzie ono z połyskiem, to nie wiem.
    >
    > AK

    hi hi

    waldek - andrzej 0:1

    :D

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 48. Data: 2011-09-18 17:04:44
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 18 Sep 2011 13:11:17 +0200, J.F. napisał(a):

    > a) skad to przekonanie ze masz jedynie sluszny gust ?

    ależ my o gustach nie dyskutujemy, to w złym smaku jest, nie wiedziałeś?
    Kicz i obciach to zupełnie co innego :-)

    > b) pasowalo by do Type R, moze ta fiesta tez "sportowy model"

    jest niby dla młodych, ale stare babcie też ją czasem wybierają zamiast
    Micry. W zeszłym roku jak miałem dostać auto zastępcze na czas naprawy i
    ziutek otwarł mi wlaśnie taką fiestę, to mało pawia nie puściłem. Na
    szczęście ABS był zrypany i dostałem Fusiona

    > c) wez fotoszopa, zamaluj w kia nawigacje i co zostanie ?

    Zostanie auto może i bez polotu ale za to takie, które nie znudzi się po
    roku, dwóch.
    Deska Fiesty znudzi się nawet zwolennikom po jakimś czasie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 49. Data: 2011-09-18 17:54:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 18 Sep 2011 16:04:44 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > ależ my o gustach nie dyskutujemy, to w złym smaku jest, nie wiedziałeś?
    > Kicz i obciach to zupełnie co innego :-)

    -Panie profesorze, jaka jest roznica miedzy sztuka a kiczem ?
    -Jak ja mowie ze cos jest sztuka - to to jest sztuka. A jak pan mowi ze cos
    jest sztuka - to to jest kicz :-)

    > jest niby dla młodych, ale stare babcie też ją czasem wybierają zamiast
    > Micry.

    Ale to standard czy jakas "wersja specjalna" ?

    > Zostanie auto może i bez polotu ale za to takie, które nie znudzi się po
    > roku, dwóch.

    Bo sie znudzi po 10 minutach :-)
    Bo tam nie bedzie nic :-)

    A tak zwoja droga - to co robi ten blyszczacy drobiazg na kierownicy KIA ?
    Do niczego nie pasuje, kicz i odpust :-)

    J.

  • 50. Data: 2011-09-18 18:53:12
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 18 Sep 2011 17:54:22 +0200, J.F. napisał(a):

    > Ale to standard czy jakas "wersja specjalna" ?

    Transformers jest jako standard, różni się tym, co w nim jest - kolorowy
    ekran, czy tani monochromatyczny.
    Tu masz golasa:
    http://pictures2.autotrader.co.uk/imgser-uk/servlet/
    media?id=1786308786