  • 61. Data: 2011-09-19 10:58:02
    Temat: Re: Jednak da się zrobić ładny kokpit
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-09-18 10:01, Maciej S. pisze:

    > Widzisz, dla ludzi dla których IKEA podoba siębardziej niż Ludwik XI z
    > politurą, a po opisie mniemam że do nich należysz, to będzie "tandetne".
    > Dla mnie jest to eleganckie. I podejrzewam że nie jest to imitacja ale
    > prawdziwe drewno - na kierownicy na pewno.

    Trafiles w sedno.

    > PS. mam zegar kominkowy z XIX wieku. Kiedyś na imprezie zaczął bic i
    > ponarzekałem że głośno. A kolega - przecież możesz wyłączyć. Ja na to -
    > co? A on - to tak, mam taki sam z IKEI i można wyłączyć dzwięk :)))

    :P

    --
    Karolek

  • 62. Data: 2011-09-19 11:11:46
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 19 Sep 2011 10:51:13 +0200 osobnik zwany Karolek
    wystukał:

    > Nie ma to jak pseudofachowiec od plastikowego drewna :/ Drewno tak
    > plastikowo wyglada, bo jest lakierowane!

    nawek jak to będzie palisander to mi się nie podoba. Nie lubię drewna w
    samochodzie. A skoro wygląda plastikowo to znaczy, że zrobione kiepsko

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 63. Data: 2011-09-19 13:59:37
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik ".Peeter" napisał w wiadomości grup
    "DoQ" wrote:
    > http://2.bp.blogspot.com/_WTtsv-i_cjc/TUd6fQuLKPI/AA
    AAAAAAAwo/AY9nmjMdc0g/s1600/new-peugeot-3008-interio
    r.jpg
    > IMHO najładniejszy w klasie, szkoda że nadwozie jakieś takie
    > koślawe.. :S

    >Śliczny kokpit, fakt.

    Ale co to ma byc, jakies chromowane ramki co sie swieca jak psu jajca,
    odpust wiejski czy co :-P

    I nawigacja bez daszka wystawiona na slonce.

    J.

  • 64. Data: 2011-09-19 14:19:57
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał w
    Dnia Mon, 19 Sep 2011 10:01:09 +0200, BartekK napisał(a):
    > ale wyobraźcie sobie te auta jako kilkuletnie
    > używane na codzień. Wsiadamy.. i kurde nie ma gdzie rzucić faktury
    > za
    > paliwo, komórki, kluczy od domu, nie ma gdzie trzymać pilota od
    > bramy,
    > nie ma gdzie wsadzić kubka z napojem, nie ma gdzie zamontować CB,
    > nie ma
    > jak zmienić radia...

    wybacz, nie każdy z nas jest repem.

    Nie trzeba byc repem zeby jednak brac czasem faktury, czy nie miec
    gdzie polozyc mapy, atlasu, komorki.
    Albo czapki mundurowej, ale to tylko drogowki dotyczy :-)

    Inna sprawa ze z takiej polki i tak tez wszystko spada, a jeszcze
    gdzies trzeba wkomponowac poduszke i schowek -w tej pandzie jakis taki
    maly i nisko sie wydaje ..

    J.

  • 65. Data: 2011-09-19 14:30:26
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 19 Sep 2011 14:19:57 +0200, J.F napisał(a):

    > Nie trzeba byc repem zeby jednak brac czasem faktury, czy nie miec
    > gdzie polozyc mapy, atlasu, komorki.
    > Albo czapki mundurowej, ale to tylko drogowki dotyczy :-)

    Na "czasem" w zupełności wystarcza schowek i kieszenie w drzwiach.
    Na komórkę jest miejsce przed lewarkiem biegów, dokładnie nad tym miejscem
    jest złącze USB z którego można nawet ten telefon doładować a nawet
    posłuchać z niego muzyki poprzez gniazdo line-in obok USB

    Opcjonalnie dziura po prawej stronie radia wygląda jakby własnie
    przewidziana na komórkę.

    BTW: tu jest fotka - jak sądzę - uboższej wersji.
    http://newcarreleases.com/wp-content/uploads/2011/06
    /2011-kia-rio-interior-4de364222812c.jpg.
    Jak dla mnie wciąż jedno z najsympatyczniejszych wnętrz obecnych
    samochodów.
    Jedyne co można zarzucić, to fakt, że producent robi wszystko, żeby
    maksymalnie utrudnić przeszczep lepszej wersji radia - ścianka czołowa jest
    zintegrowana z guzikiem start/stop i właśnie wspomnianą dziurą na komórkę

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 66. Data: 2011-09-19 14:34:35
    Od: Wojciech Wrodarczyk <w...@w...pl>

    W dniu 2011-09-18 12:08, Waldek Godel pisze:

    > Ludwik XI jest genialny. I wspaniale pasuje - do pałacu. Również sececyjnej
    > kamienicy. Ale już do kamienicy art-deco pasuje jak pięść do nosa.
    > Włożony do bloku z wielkie płyty będzie obciachem, nowoczesnego apartamentu
    > ze stali i szkła będzie nowobogackim buractwem.
    > Dokładnie tak samo jest tutaj. Oryginalnym drzewem na wysoki połysk w
    > Bentleyu z lat 50 bym się zachwycił, we współczesnym bentleyu powiem,
    > obciach. W B-klasse to byłaby wiocha. A to nawet nie jest oryginalne
    > drewno, więc pozostaje buractwo.

    Chyba nie zauważasz, iż auto projetkowane jest dla wybranej grupy
    klientów docelowych.
    Tak to już jest, że oni oczekują drewna.
    Mając kasę na to auto możesz poprosić zmianę drewna na plastik, pewnie
    mają taką opcję. Nie lubisz takiego stylu możesz sobie kupić porsche za
    tą samą kasę. Tam nie ma drewna (inna grupa docelowa).
    Możemy sobie tupać na grupie, ale kanon elegancji w samochodach
    wyznaczają właśnie takie auta jak S-klasa.
    Tak już jest.
    Poza wszystkim jaka różnica czy oryginalne drewno, czy nie, jeśli nie
    jesteś w stanie tego rozpoznać?

  • 67. Data: 2011-09-19 14:38:06
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    a przy okazji - tu są fotki wersji takiej, jaka pewnie będzie w Banana
    Republic of Poland, czyli golas:
    http://www.carsventure.com/wp-content/uploads/2011/0
    2/2012-kia-rio-interior.jpg
    http://www.kia-world.net/wp-content/uploads/2010/10/
    2011-kia-rio-interior.jpg
    szału nie ma ale i tak o niebo lepiej niż w nowych Fordach.
    Inne fotki nie pokazują tego za wyraźnie, ale chyba USB i line-in znikają,
    nie wiadomo też co z drugim gniazdem zapalniczki.
    Znika też chyba guzik start-stop, co jest już ewenementem.

  • 68. Data: 2011-09-19 14:41:19
    Od: <MW>

    > http://newcarreleases.com/wp-content/uploads/2011/06
    /2011-kia-rio-interior-4de364222812c.jpg.
    > Jak dla mnie wciąż jedno z najsympatyczniejszych wnętrz obecnych
    > samochodów.

    Masz rację, zupełnie nie przypomina teutońskiego kloca.

    --
    MW

  • 69. Data: 2011-09-19 14:45:36
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 19 Sep 2011 14:34:35 +0200, Wojciech Wrodarczyk napisał(a):

    > Chyba nie zauważasz, iż auto projetkowane jest dla wybranej grupy
    > klientów docelowych.
    > Tak to już jest, że oni oczekują drewna.

    tak, ten legendarny niemiecki dziadek jeżdżący autem wyłącznie w niedzielę.
    Palmową.

    > Mając kasę na to auto możesz poprosić zmianę drewna na plastik, pewnie
    > mają taką opcję. Nie lubisz takiego stylu możesz sobie kupić porsche za
    > tą samą kasę. Tam nie ma drewna (inna grupa docelowa).

    Nie musisz prosić, wystarczy wybrać inną wersję, zamiast tandetnej imitacji
    drewna będzie nie mniej tandetna imitacja włókna węglowego, standard u
    Mietków od ładnych kilkunastu lat.

    > Możemy sobie tupać na grupie, ale kanon elegancji w samochodach
    > wyznaczają właśnie takie auta jak S-klasa.

    Serio? Już nie Rolls-Royce, Maserati, Aston Martin czy Bentley?

  • 70. Data: 2011-09-19 14:56:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał w wiadomości

    >Na "czasem" w zupełności wystarcza schowek i kieszenie w drzwiach.

    Zajete przez inne gadzety przydatne w podrozy :-)

    >Na komórkę jest miejsce przed lewarkiem biegów, dokładnie nad tym
    >miejscemvb

    Male jakies, trzy komorki sie nie zmieszcza :-)

    >jest złącze USB z którego można nawet ten telefon doładować a nawet
    >posłuchać z niego muzyki poprzez gniazdo line-in obok USB

    Miejmy nadzieje ze zmiana biegow nie wylamuje wtyku :-)

> [...]
    >czołowa jest
    >zintegrowana z guzikiem start/stop i właśnie wspomnianą dziurą na

    To chyba szersza tendecja.

    Ale kubka z kawa nie ma gdzie wsadzic, CB tez nie ma miejsca, pasazer
    ma przed soba "szarosc, szarosc, az sie rzygac chce", kierownica
    przeladowana i jakies srebrne wsporniki - co to, blyszczec sie ma na
    festynie zeby sasiedzi lepiej widzieli ? :-P

    J.