  • 1. Data: 2010-11-27 13:36:14
    Temat: Jedna policyjna Delta wycofana z ruchu
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    Rzecz miała miejsce w okolicach Elbląga.

    http://kontakt24.tvn.pl/temat,poscig-zakonczyl-sie-k
    olizja,42344.html

    Swoją drogą, najczęściej policyjen auta z videorejestratorem mają
    kolizje włąsnie w Elblągu i Olsztynie. Pech siakiś?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 2. Data: 2010-11-27 13:39:31
    Temat: Re: Jedna policyjna Delta wycofana z ruchu
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin jerzu

> [...]
    >
    > Swoją drogą, najczęściej policyjen auta z videorejestratorem mają
    > kolizje włąsnie w Elblągu i Olsztynie. Pech siakiś?

    No ale wygląda na to, że winy policjantów tu chyba nie było, skoro
    jechali na sygnale, a ktoś im wyjechał przed maskę.

    --
    ignorance is bliss

  • 3. Data: 2010-11-27 13:45:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 27 Nov 2010 12:39:31 +0000 osobnik zwany to wystukał:

    > begin jerzu

    olizja,42344.html

    > No ale wygląda na to, że winy policjantów tu chyba nie było, skoro
    > jechali na sygnale, a ktoś im wyjechał przed maskę.

    to, że jadą na sygnale nie zwalnia ich z odpowiedzialności.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2010-11-27 13:51:11
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On 27 Nov 2010 12:39:31 GMT, to <t...@a...xyz> wrote:

    >No ale wygląda na to, że winy policjantów tu chyba nie było, skoro
    >jechali na sygnale, a ktoś im wyjechał przed maskę.

    Nie wyjechał, a kończył manewr, bo uderzyli w tył auta skręcającego w
    lewo. A po drugie, jazda na sygnale nie zwalnia ich z zachowania
    ostrożności.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 5. Data: 2010-11-27 13:51:51
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    to napisal:

    > No ale wygląda na to, że winy policjantów tu chyba nie było,
    > skoro jechali na sygnale, a ktoś im wyjechał przed maskę.

    Jazda na sygnale nie robi z nich świętych krów.

    --
    Pozdor Myjk
    xCarLink *MP3* player

  • 6. Data: 2010-11-27 13:53:47
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin masti

    > to, że jadą na sygnale nie zwalnia ich z odpowiedzialności.

    A co to ma do rzeczy? Skręcając trzeba się upewnić, czy nie zajedzie się
    drogi (komukolwiek), trzeba też ustąpić pojazdowi uprzywilejowanemu.
    Wszystko wskazuje na to, że winy policjantów w tym przypadku nie było lub
    była minimalna.

    --
    ignorance is bliss

  • 7. Data: 2010-11-27 13:54:44
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin jerzu

    > Nie wyjechał, a kończył manewr, bo uderzyli w tył auta skręcającego w
    > lewo. A po drugie, jazda na sygnale nie zwalnia ich z zachowania
    > ostrożności.

    Skręcił pewnie nagle, chcieli go ominąć, no to trafili w tył.

    --
    ignorance is bliss

  • 8. Data: 2010-11-27 13:56:26
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 27 Nov 2010 12:53:47 +0000 osobnik zwany to wystukał:

    i to wywnioskowałeś z jednego newsa?
    numery totka też podajesz?

  • 9. Data: 2010-11-27 14:25:56
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:gnu1f6p6s26psljspv449ro2iu7b0p7d6d@4ax.com...
    > http://kontakt24.tvn.pl/temat,poscig-zakonczyl-sie-k
    olizja,42344.html

    Mam nadzieje ze to nie ci ktorzy zatrzymali mnie niedawno na laserek na
    trasie do Gdańska. Super policjanci, mili, akcja zakończyła się pouczeniem
    (nie miałem żadnych punktów - moze dlatego)

  • 10. Data: 2010-11-27 20:52:45
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

> [...]
    >
    > Swoją drogą, najczęściej policyjen auta z videorejestratorem mają
    > kolizje włąsnie w Elblągu i Olsztynie. Pech siakiś?

    To było na pewno niedostosowanie prędkości do warunków jazdy!;-)