  • Data: 2013-02-27 15:11:41
    Temat: Re: Jęczy skrzynia
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    >Jak masz sprawny jeżdżący samochód z dobrą skrzynią to ją sprzedasz?
    >Nie twierdzę że nie da się kupić silnika czy skrzyni biegów w
    >możliwym stanie. Ale to nie jest powszechne.
    >Za mało tych rozbitych czy anglików żeby skrzyń dla wszystkich
    >wystarczyło.

    Ale tez skrzynie rzadko padaja.

    >Padł mi silnik. To po nowoczesnemu chciałem kupić używany. Jak
    >popatrzyłem co jest do kupienia to mój padnięty poszedł do remontu
    >kapitalnego. Remont kosztował dwa razy >tyle co używany silnik.
    >Uważam że nie były do wyrzucone pieniądze a wręcz że dobrze na tym
    >wyszedłem.

    Poczekamy, zobaczymy.
    Silniki i skrzynie sa z reguly dosc trwale, jak padaja, to i reszta
    auta jest zmeczona. I czas pomyslec o nowym, a nie przeplacac za
    naprawe :-)

    >To że " mechanicy" sugerują wymianę całych podzespołów na używane
    >wynika z tego że nie potrafią naprawić.

    Czesciowo. Ale nawet ci dobrzy zdaja sobie sprawe ze nie zaplacisz
    5000 za remont silnika w aucie wartym 6000.

    A i dla klienta - silnik ze szrotu - kot w worku. Ale silnik po
    remoncie ... tez kot w worku :-)

    >Powodem wymiany skrzyni biegów może być to że pękła obudowa po dużym
    >przebiegu.

    Tato kiedys kupil obudowe. Fabryczna. Teraz to nie wiem czy sprzedaja.

    >A nie to że coś w niej charczy albo zgrzyta jakiś
    >bieg przy wrzucaniu. Takie usterki się naprawia.

    No nie wiem. Nie rozkrecalem nowoczesnej skrzyni z osobowki, ale cos
    mi sie tam obilo o uszy o nowoczesnych technologiach ... niezbyt
    rozbieralnych.

    >Wychodzi to najtaniej i daje gwarancję na dalsze bezproblemowe
    >użytkowanie.

    Ale to trzeba kompletny remont zrobic. Wszystkie nowe synchronizatory,
    nowe lozyska, i moze byc jak z silnikiem - remont 2000.
    A kola zebate juz zuzyte ... nowa choinka ?

    J.