  • Data: 2013-02-27 20:00:52
    Temat: Re: Jęczy skrzynia
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-02-27 15:45, t? wrote:
    > Jak jesteś pewien, ze to skrzynia, która i tak jest już na straty, to
    > spróbuj wlać ceramizer (tylko nie jakieś zagęszczacze i inne motodoktory).
    > Poważnie. W przekładniach sprawuje się całkiem dobrze, bardzo możliwe, że
    > będzie na tyle ciszej, że zrezygnujesz z kosztownej naprawy niemłodego,
    > jak sądzę auta.

    Mi to że jest glośno w niczym nie przeszkadza, ale oczami wyobraźni
    widze jak przy 140 na autostradzie jedno trybko postanawia sie obrazić
    na inne. Interesuje mnie naprawa albo wymiana. Obok jest firma która
    taśmowo naprawia skrzynie (a nie tylko piaskuje), ale śpiewają koło 2tyś
    za naprawioną. I to na wymianę na moją starą ...